عصر بازار

سارقان مسلح طلافروشی در فارس دستگیر شدند

عصر اعتبار- شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی شهرستان «سعادت‌شهر» استان و کشف طلاهاهای مسروقه از سارقان در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

سارقان مسلح طلافروشی در فارس دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر گفت: 72 ساعت قبل سه نفر سارق مسلح با سروصورت پوشیده اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان سعادت‌شهر استان فارس کرده و پس از سرقت سه کیلو و 395 گرم طلا با یک دستگاه خودرو پژو 405 از محل متواری می شوند.

    وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت و ضمن اجرای طرح مهار، خودرو سارقان در اطراف شهرستان پاسارگاد کشف و در استعلام بعمل آمده مشخص شد، این خودرو در اطراف شهرستان مرودشت به صورت مسلحانه سرقت شده است.

    فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در ادامه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یکی از سارقان به نام «ع – ف» 23 ساله که از مجرمان سابقه دار بود شناسایی و دستگیر شد.

    سردار گودرزی اظهار کرد: پس از دستگیری این سارق، دوهمدست دیگر وی به نام های «ف – ب» 34 ساله، «م – ف» 25 ساله نیز شناسایی و دستگیر شد.

    وی گفت: سارقان دستگیر شده ‌به سرقت مسلحانه از طلافروشی و سرقت مسلحانه خودرو پژو 405 اقرار و مشخص شد، آنها طلاهای مسروقه را در کوه های اطراف شهرستان پاسارگاد مخفی کرده اند.

    فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: ماموران با مراجعه به محل اختفای طلاهای مسروقه در دامنه کوه های اطراف شهرستان پاسارگاد مقدار 3 کیلو و 395 گرم طلا که در زیر خاک مخفی شده بود را کشف کردند.

    سردار گودرزی اضافه کرد: ‌از سارقان یک قبضه اسلحه کلاش که در سرقت بکار برده بودند کشف شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی