عصر بازار

با حضور بیش از ۱۵۰ مدیر ارشد صنایع روسیه

نمایشگاه ملی روسیه از دوشنبه در تهران آغاز به کار خواهد کرد

عصر اعتبار- نمایشگاه ملی کشور روسیه با عنوان "گفتمان تجاری و صنعتی ایران و روسیه"، با حضور بزرگ‌ترین شرکت‌های روسیه و سخنرانی وزرای دو کشور از دوشنبه ۳۰ آذر، در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

نمایشگاه ملی روسیه از دوشنبه در تهران آغاز به کار خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این نمایشگاه که از سوی وزارت صنعت و تجارت روسیه برگزار می‌شود و تا دوم دی‌ماه ادامه خواهند شد، بزرگ‌ترین شرکت‌های روسیه آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ماشین‌آلات، قوای محرکه و موتورهای صنعتی، خودرو، صنعت حمل هوایی، کشاورزی، صنایع ریلی، مواد کامپوزیت با فناوری بالا، تجهیزات ردیابی، ماشین‌آلات کشاورزی و سایر محصولات به نمایش خواهند گذاشت و این فرصت برای تجار و صنعتگران ایرانی فراهم‌شده است تا با حضور در این نمایشگاه به‌صورت رودررو با مدیران ارشد این شرکت‌ها به گفتگو و تبادل‌نظر بنشینند.
    بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، بیش از 150 تن از مدیران ارشد صنایع روسیه در این نمایشگاه حاضر خواهند بود که در آن میان می‌توان به مدیران شرکت‌های بزرگی همچون United Aircraft Company، GAZ Group، UralVagonZavod، TransMashHolding، Almaz-Antey، Sollers (UAZ)، RostSelMash، Russian Helicopters و Uralkali اشاره کرد.
    این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از چهار هزار مترمربع و با حضور بیش از 40 غرفه گذار برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، قرار است در کنار دستاوردهای صنایع مختلف روسیه، هواپیمای مسافربری سوخو سوپرجت100، به‌عنوان جدید محصول صنایع هوایی روسیه در بخش مسافری نیز در حاشیه این نمایشگاه و در فرودگاه مهرآباد به نمایش در خواهد آمد.
    در روز نخست این نمایشگاه و در ساعت 15،  مقامات عالی‌رتبه دو کشور ایران و روسیه در زمینه همکاری‌های میان دو کشور سخنرانی خواهند کرد. محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، دنیس مانتوروف وزیر صنعت و تجارت روسیه و سورنا ستاری معاون رییس‌جمهور ازجمله سخنرانان ویژه روز نخست هستند ضمن آنکه مدیران ارشد شرکت‌های Russian Helicopters، UralVagonZavod و EXIAR (آژانس صادراتی روسیه) نیز در این مراسم به سخنرانی خواهند پرداخت و آخرین دستاوردهای صنایع روسیه را تشریح خواهند کرد.
    برگزارکنندگان این نمایشگاه، جهت گسترش روابط تجاری میان ایران و روسیه، زمینه را برای ملاقات‌های مستقیم میان مدیران صنایع ایران با مدیران ارشد صنایع روسیه در حاشیه این نمایشگاه فراهم کرده‌اند.
    علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.russia-iran.com مراجعه کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو