عصر بازار

پست بانک ایران، به خوبی بسترهای لازم برای خدمت‌رسانی در روستاها را فراهم کرده است

عصر اعتبار- پست بانک ایران، بانک فعال و مؤثری است که حضور خوبی در تمام نقاط کشور دارد و توانسته است بسترهای لازم را برای خدمت‌رسانی فراهم سازد.

پست بانک ایران، به خوبی بسترهای لازم برای خدمت‌رسانی در روستاها را فراهم کرده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر رضوی معاون توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری در مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت مذکور و صندوق قرض‌الحسنه این بانک ضمن بیان مطلب فوق گفت: انعقاد تفاهم‌نامه مذکور، نشان از اراده مصمم پست‌بانک‌ایران برای خدمت‌رسانی درمناطق روستائی و دوردست کشور است که به خاطر این اراده به مجموعه این بانک تبریک می‌گویم.
    وی افزود: مشکل امروز روستائیان اقتصاد و اشتغال است و اگر بتوانیم سرمایه‌های اندک آنان را جمع‌آوری کرده و به سمت تولید و اشتغال‌زائی ببریم قطعاً کار بسیار بزرگی انجام شده که خوشبختانه پست بانک ایران به‌خوبی این مهم را درسطح شبکه بانکی برعهده دارد.
    رضوی با بیان اینکه پول‌های اندک روستائیان همانند اقیانوسی است که هیچگاه تمام‌نشدنی نیست تصریح کرد: روی آوردن پست بانک ایران به دورترین نقاط کشور و جمع‌آوری سرمایه‌های خرد مردم موجب شده که در آینده نزدیک این بانک به بزرگترین و بهترین بانک کشور تبدیل شود.
    معاون توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری خاطرنشان ساخت: تلاش می‌کنیم هزینه‌های مردم به ویژه در روستاها و جمعیت عشایری را کاهش داده و علاوه بر پرداخت تسهیلات، منابع سرگردان آنان را به سمت تولید و رفع مشکلات هدایت کرده تا بخش‌های تولیدی روستائی و عشایری بتوانند محصولات را به خوبی نگهداری و در زمان مناسب به فروش برسانند که پست بانک ایران، بانک مناسبی برای کمک به این قشر معتمد، صادق، کم‌توقع و بی‌ادعا می‌باشد.
    وی تأکید کرد: این تفاهم‌نامه، توان‌افزائی بسیار خوبی برای روستائیان است بطوریکه با پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات معاونت توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری و پست بانک ایران، تعاونی‌ها و واحدهای تولیدی روستائی رونق بیشتری خواهند یافت.
    همچنین ناصر زرگر معاون امور سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: با توجه به حضور گسترده پست بانک ایران در روستاها، این تفاهم‌نامه را منعقد کردیم تا علاوه بر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی روستائی و تسهیل امور روستائیان، از ظرفیت‌های این بانک در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی برای خدمت‌رسانی به جامعه استفاده کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی