عصر بازار

رییس هیأت مدیره پست بانک ایران:

پست‌بانک‌ایران به اشتغال‌زائی و محرومیت‌زدائی درسطح کشور کمک می‌کند

عصر اعتبار- پست‌بانک‌ایران تلاش می‌کند با حضور در روستاها و مناطق محروم به اشتغال‌زائی و محرومیت‌زدائی درسطح کشور کمک کند.

پست‌بانک‌ایران به اشتغال‌زائی و محرومیت‌زدائی درسطح کشور کمک می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری و صندوق قرض‌الحسنه این بانک ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمرکز اصلی پست‌بانک‌ایران، حضور در روستاها و مناطق محروم است و تلاش می‌کنیم با حضور در این مناطق امکانات لازم را برای ارائه خدمات فراهم ساخته و در راستای اهداف دولت به اشتغال‌زائی و محرومیت‌زدائی درسطح کشور کمک نمائیم.
    وی تصریح کرد: با اجرائی شدن این تفاهم‌نامه، منابع لازم از سوی ریاست جمهوری و صندوق پست بانک ایران برای تأمین سرمایه‌ درگردش طرح‌های اشتغال‌زائی فراهم می‌شود تا علاوه بر افزایش توان درآمدی روستائیان از مهاجرت آنان به شهرها نیز جلوگیری خواهد شد.
    همچنین رسول زندی مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران ضمن اشاره به رسالت و اهداف این بانک و گستره حضور آن در بیش از 14هزار نقطه اظهارداشت: با انعقاد این تفاهم‌نامه، گام مؤثری برای خدمت‌رسانی به هموطنان روستائی و دوردست کشور خواهیم برداشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی