عصر بازار

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت توسعه روستائی ریاست جمهوری و صندوق قرض‌الحسنه پست‌بانک‌ایران

عصر اعتبار- تفاهم‌نامه همکاری بین محمود حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران و رسول زندی مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه این بانک و ناصر زرگر معاون امور سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری با حضور دکتر رضوی معاون توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری و خبرنگاران رسانه‌ها درمحل ریاست جمهوری به امضاء رسید.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت توسعه روستائی ریاست جمهوری و صندوق قرض‌الحسنه پست‌بانک‌ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، هدف از امضای این تفاهم‌نامه؛ تأمین منابع مالی و اعطای تسهیلات اعتباری برای اجرای طرح مشارکت هموطنان در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاهای مرزی و غیرمرزی است که براساس آن تسهیلات موردنیاز به هریک از واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود.
    بنابراین گزارش: اعتبارات درنظرگرفته شده برای مرحله اول 2250 میلیارد ریال است که به گفته دکتر رضوی این رقم تا 10هزار میلیارد ریال قابل افزایش می‌باشد.
    گفتنی است: حداقل تسهیلات برای واحدهای مشارکتی بیش از 50 خانوار در مناطق غیرمرزی و مناطق مرزی 10 میلیارد ریال و حداکثر آن برای خانوارهای بیش از 200 خانوار نیز متناسب با نیاز طرح‌ها می‌باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی