عصر بازار

ربیعی خبر داد:

زوج های جوان کارت خرید کالاهای ضروری دریافت می کنند

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه کارت خرید برای زوج های جوان از طریق بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این زمینه فراخوان برای ثبت نام داده می شود. این کارت ها قابل استفاده برای خرید کالاهای ضروری است.

زوج های جوان کارت خرید کالاهای ضروری دریافت می کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی ربیعی یکشنبه شب در حاشیه مراسم دیدار با بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در مجموعه تلاش در جمع خبرنگاران افزود: کارت اعتباری برای بازنشستگان تامین اجتماعی در روزهای آینده ابتدا به طور آزمایشی در دو استان توزیع و سپس در سراسر کشور اجرایی می شود.
    وی افزود: در مرحله بعدی توزیع کارت میان بازنشستگان صندوق بازنشستگی انجام خواهد شد.
    به گفته وزیر تعاون، این کارت ها یک بار مصرف نبوده و پس از هر خرید دوباره شارژ می شوند. بازپرداخت این تسهیلات با بهره 12 درصد است.
    ربیعی افزود: بازنشستگان می توانند با مراجعه به اتحادیه ها و فروشگاه های بزرگ همچون سپه، رفاه، شهروند و فرهنگیان کالای خود را خریداری کنند.
    وی ابراز امیدواری کرد با توزیع کارت های خرید، فروش کالاهای تولید داخل بیشتر شود.
    احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون پیشتر درباره جزئیات طرح کارت اعتباری خرید کالا گفته بود: در مرحله نخست بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان صندوق کشوری تحت پوشش این طرح قرار دارند؛ در واقع اولویت نخست ما در اجرای این طرح این دو گروه اجتماعی است.
    وی افزود: تلاش داریم کسانی که حق بیمه پرداخت می کنند از جمله کارگران ساختمانی تحت پوشش این طرح قرار گیرند.
    به گفته وی، دو میلیون و 700 هزار بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی به همراه یک میلیون و 300 هزار بازنشسته صندوق کشوری شامل این طرح می شوند.
    میدری تصریح کرده بود، اگر فشارهایی صورت گیرد که این طرح به سمتی خارج از هدف مورد نظر برود، شکست می خورد؛ بنابراین باید به تدریج در این زمینه گام برداشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی