عصر بازار

عودت بند هدفمندی یارانه‌ها در برنامه ششم به وزارتخانه‌ها

عصر اعتبار- با دستور ستاد ویژه راهبری اقتصاد مقاومتی، بندهای لایحه برنامه ششم توسعه که مربوط به تعدیل قیمت ها و هدفمندی یارانه ها است، برای تطبیق با برنامه های ملی اقتصاد مقاومتی به وزارتخانه های اقتصادی عودت شد.

عودت بند هدفمندی یارانه‌ها در برنامه ششم به وزارتخانه‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، در پیش نویس پیشنهادی لایحه برنامه ششم توسعه که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه شده است؛ آورده شده که هزینه مصرفی حامل های انرژی و آب تا پایان برنامه ششم توسعه به قیمت تمام شده تولید برسد.

    این پیشنهاد که در قالب لایحه برنامه ششم به هیئت دولت ارائه شده، توسط ستاد ویژه راهبری اقتصاد مقاومتی نیازمند بررسی شناخته شد.

    ستاد ویژه راهبری اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده، دستور عودت بندهای مربوط به هدفمندی و تعدیل قیمت ها را به وزارتخانه های مربوطه داد.

    طبق این دستور قرار است وزارتخانه های اقتصادی دولت هر کدام متناسب با نوع مسئولیتهایشان بر روی چگونگی افزایش قیمت ها در طی سالهای برنامه ششم توسعه از ابتدای سال 95 تا پایان سال 99 بررسی های مجددی انجام دهند و پیشنهادات درج شده در لایحه پیشنهادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی را با برنامه های ملی اقتصاد مقاومتی تطبیق دهند.

    این عودت در ابتدای هفته جاری صورت گرفته و مقرر شده تا در اسرع وقت، نتایج بررسی ها به ستاد ویژه راهبری اقتصاد مقاومتی و هیئت دولت ارائه شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی