عصر بازار

کمک ۲ میلیارد ریالی بانک قرض الحسنه رسالت به باران مهربانی

عصر اعتبار- در طرح باران مهربانی و در هشتمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبان و واقفین برتر که به مناسبت روز جهانی داوطلبان برگزارشد، بانک قرض­ الحسنه رسالت پرداخت کمک نقدی ۲ میلیارد ریالی را به این طرح تعهد کرد.

کمک ۲ میلیارد ریالی بانک قرض الحسنه رسالت به باران مهربانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدحسین حسین­زاده مدیر عامل بانک قرض­الحسنه رسالت­ با حضور در مراسم طرح ملی حمایت از مادران باردار نیازمند، یاری رساندن و دستگیری از نیازمندان را سنتی پسندیده عنوان کرد و گفت: بانک قرض­الحسنه رسالت از دل مردم و برای آنها است و هدف خود را حمایت از این افراد می­داند.

    در این طرح هزینه حمایتی هر مادر باردار در 9 ماه یک میلیون تومان است که در قالب سبد غذایی ارائه می­شود. همچنین در زمان زایمان نیز مبلغی به عنوان هدیه از طرف داوطلبان جمعیت هلال احمر به آنان اهدا می­شود .
    گفتنی است در این مراسم که به میزبانی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد بیش از 700 نفر از واقفان و خیرین سراسر کشور حضور داشتند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی