عصر بازار

با حضور بانک قرض الحسنه رسالت، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر

همکاری سه جانبه کلید خورد

عصر اعتبار- همکاری سه جانبه بانک قرض الحسنه رسالت،انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی کلید خورد.

همکاری سه جانبه کلید خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در هشتمین آیین نکوداشت خدمات داوطلبان و واقفین برتر جمعیت هلال احمر کشور،محمد حسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت،ابراهیم گلستانی مدیرعامل انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی و فرحناز رافع رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر،تفاهم نامه سه جانبه ای امضاء و مبادله نمودند.
    بر اساس این تفاهم نامه،کمک به محرومین و نیازمندان با اجرای پروژه محرومیت زدایی حامیان قرض الحسنه از طریق همکاری و هماهنگی سه جانبه بین سازمان،انجمن و بانک با ایجاد زمینه و بستر توسعه کارآفرینی و توان افزایی(اشتغالزایی،مهارتی،آموزشی،حمایتی) برای اعضا داوطلبان و جامعه هدف سازمان از طریق ساماندهی خیرین قرض الحسنه و در خانه های داوطلب با محوریت فرهنگ کمک و دستگیری و قرض الحسنه صورت می پذیرد
    ارتقا حس ارزشمندی،خودباوری و اعتماد به نفس در بین آسیب پذیران و نیازمندان،ارتقا توانمندی های جامعه از طریق ترویج نوعدوستی و اشاعه فرهنگ کمک و قرض الحسنه از جمله مهمترین اهداف این تفاهم نامه به شمار میروند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی