عصر بازار

فرحی در گفتگو با "عصر اعتبار":

باجه های پست بانک ۱۲ هزارتایی شد

عصر اعتبار- مدیر عامل پست بانک گفت: با تاکید بر اجرای رسالت های اجتماعی، در سالروز تاسیس پست بانک؛ باجه های خدمات رسانی ۱۲ هزار تایی شد.

باجه های پست بانک ۱۲ هزارتایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱:۰۰

    خسرو فرحی مدیر عامل پست بانک در سالروز تاسیس پست بانک با اشاره به حضور پررنگ این بانک دولتی در عرصه خدمات رسانی به مناطق محروم و مرزی کشورمان به پایگاه خبری "عصر اعتبار" اعلام کرد: هم اکنون 3 هزار نیروی انسانی در این بانک مشغول به کار بوده و 406 شعبه نیز در سراسر کشور خدمات بانکی و شهری را ارائه می کنند.
    وی با مد نظر قرار دادن اجرای رسالتی اجتماعی، توسط یک نهاد پولی و مالی افزود: تلاش شده است تا خدماتی اجتماعی را علاوه بر مبادلات پولی، به مردم مناطق محروم به ویژه در مناطق مرزی ارائه کند که البته عمده ترین دلیل ان را می توان کمرنگ بودن حضور بانک ها در این مناطق دانست.
    فرحی ادامه داد: منطق اقتصادی، حضور بانک ها را در این مناطق؛ به منظور کسب درامد و سود،  نفی می کند؛ بنابراین پست بانک رسالت خود را بر ارائه خدمات اجتماعی معطوف  کرد و توانست در این مهم نیز به دستاورد و جایگاه مطلوبی دست یابد.
    مدیر عامل پست بانک ارتقاء سطح و کیفیت خدمات را اولویت های بانک مربوطه دانست و گفت: این مهم همواره در تمامی برنامه های سالانه پست بانک تاکید می شود به طوری که در سالجاری، رشد قابل توجهی را در تاسیس و راه اندازی  باجه های بانکی، شاهد بودیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی