عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

آینده بانک و بانکداری به ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی بستگی دارد

عصر اعتبار- ​با حضور جمعی از مدیران عالی بانک و مشتریان باجه ترویجگران شعبه دانشگاه صنعتی شریف به صورت نمادین افتتاح شد.

آینده بانک و بانکداری به ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی بستگی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسمی که با حضور اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل و جمعی از مدیران، همکاران و مشتریان مدیریت شعب غرب تهران برگزار شد، باجه ترویجگران در شعبه دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد.
    لل‍ه‌گانی در این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج بانکداری الکترونیکی گفت: آینده بانک و بانکداری به ترویج و آموزش خدمات بانکداری الکترونیکی بستگی دارد. استفاده از ابزارهایی همچون موبایل و اینترنت در بانکداری گسترش یافته است و تلفن‌های همراه در آینده نزدیک به یکی از مهم‌ترین ابزارهای پرداخت تبدیل خواهند شد.
    وی افزود: برای توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیکی هزینه‌های زیادی صورت گرفته و بسترهای خوبی فراهم شده است، اما باید این خدمات را به مشتریان آموزش دهیم. در آینده مراجعه مشتریان به شعبه کاهش خواهد یافت، لذا از هم‌اکنون باید با برنامه‌ریزی اصولی و منظم، به فکر آموزش مشتریان باشیم. در وهله اول نیز باید خود همکاران این خدمات را فرا بگیرند و به کار بندند.
    مدیرعامل در ادامه اظهار داشت: در توسعه بانکداری الکترونیکی، اولین‌ها موفق هستند. وقتی یک مشتری از خدمات بانکداری الکترونیکی بانکی استفاده کرد، دیگر به راحتی نمی‌توان او را به استفاده از خدمات بانک دیگری ترغیب کرد.
    وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی باجه ترویجگران گفت: ترویج خدمات نوین از حساسیت بالایی برخوردار است ، باید همه به اهمیت ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی توجه کنند. لازم است زیرساخت‌های قوی برای این باجه طراحی و بستری برای ایجاد یک هلدینگ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراهم شود تا بسیاری از خدمات بانکداری همچون ضمانت‌نامه‌ها، تسهیلات و اعطای دسته چک و غیره در بستر فضای الکترونیکی به مشتریان ارائه گردد.
    دکتر لل‍ه‌گانی در پایان خاطرنشان کرد: رشد فناوری‌های نوین بسیار بالاست و در دوران پساتحریم نیز با ورود شرکت‌های بزرگ بین‌المللی شاهد رشد شتابان این فناوری‌ها، به‌خصوص در حوزه بانکداری الکترونیکی خواهیم بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی