عصر بازار

اعطای وام یک میلیونی به زائران دانشگاهی عازم عتبات

عصر اعتبار- معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعطای وام یک میلیونی به زائران دانشگاهی عازم عتبات خبر داد.

اعطای وام یک میلیونی به زائران دانشگاهی عازم عتبات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اعلام آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در چهاردهمین دوره و همزمان با ایام خجسته آغاز امامت امام زمان(عج) از روز سه شنبه اول دی ماه در سایت لبیک آغاز شد.

    وی افزود:پس از توقف عمره، برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، اجرایی و اعزام ستاد در بخش عتبات عالیات متمرکز شده است و اکنون اعزام هر سه ماه یکبار برنامه ریزی شده است. ثبت نام این دوره از روز اول تا هفتم دی ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir انجام خواهد شد و 287 کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

    زارع در مورد ظرفیت پذیرش و اعزام دانشجویان اظهار کرد: در دوره قبلی اعزام حدود 8 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات اعزام شدند اما با توجه به استقبال دانشجویان،سهمیه به 11500 نفر افزایش یافت.

    وی با تاکید بر اینکه اعزام دانشجویان همه دانشگاه‌ها اعم از دولتی، غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان است، درمورد اسکان دانشجویان گفت: هتل زائرین در نجف و در کربلا متمرکز است و هتل های مجزا برای اسکان زائرین دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

    معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درمورد زمان اعزام و قرعه‌کشی نیز توضیح داد: قرعه کشی همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) انجام خواهد شد و اعزام دانشگاهیان از 5 بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان فروردین ماه 95 ادامه خواهد داشت.دانشگاه‌ها سهمیه خاصی ندارند و انتخاب زائرین بر مبنای قرعه کشی انجام می شود.

    وی با بیان اینکه اعطای وام به زائرین دانشگاهی از دیگر تسهیلات مورد نظر است، اظهار کرد: هماهنگی با بانک ملت برای اعطای وام یک میلیون تومانی از دیگر تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان است که بدون سپرده گزاری و با کارمزد 4 درصد انجام خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی