عصر بازار

برگزاری همایش و کارگاه آموزشی مناقصات و مزایده‌های بانک ملی

عصر اعتبار- سومین همایش و کارگاه آموزشی مناقصات و مزایده‌های بانک ملی ایران با حضور سید ولی‌اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره، روح‌اله لهرابیان معاون امور پشتیبانی و مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

برگزاری همایش و کارگاه آموزشی مناقصات و مزایده‌های بانک ملی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش فاطمی اردکانی طی سخنانی اظهار داشت: قوانین مناقصاتی بانک ملی ایران هیچ گونه مشکلی به صورت جدی نداشته و عملکرد مناسب بانک در این زمینه مورد تأیید وزارتخانه نیز قرار گرفته است. در نتیجه موفق شدیم بسیاری از مسائلی را که در سال‌های 91 و 92 در مرحله تصمیم‌سازی بوده است به مرحله عمل برسانیم.
    وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم مسیرهای با کیفیت و روان را برای رشد آینده بانک و کسب سهم بیشتر بازار پیدا کنیم.
    لهرابیان معاون امور پشتیبانی نیز در سخنان خود اظهار داشت: در رویکرد جدید بانک مسأله مهم به جای خرید کالا، خرید خدمت است تا بتوانیم از طریق آن خدمات مطلوبی را به مشتریان ارائه بدهیم.
    وی افزود: ما نمی‌توانیم به عنوان یک بانکدار منابع خود را ذخیره کنیم تا در آینده ارزش افزوده پیدا کند زیرا ما بنگاه‌دار نیستیم، بنابراین باید اموال و املاک مازاد را با حفظ منافع بانک به فروش رسانده و واگذار کنیم.
    وی در پایان گفت: شجاعت به این معنی نیست که قانون را رعایت نکنیم، شجاع به کسانی می‌گویند که از طریق قانون و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به صورت قانونی کار خود را به نحو احسن انجام دهند. انتظار این است که همکاران ضوابط را به طور مشخص و کامل رعایت کنند و بودجه‌های تخصیص یافته را به طور جدی مدنظر داشته و با رعایت همه جانبه آنها سعی در پیشبرد امور به نحو احسن داشته باشند. همچنین در این همایش قربان‌پور مدیر کل اموال دولتی و اوراق بهادار و برزوزاده مدیر کل خزانه وزارت امور اقتصادی و دارایی به ترتیب در ارتباط با دیدگاه‌ها و نقطه نظرات وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه اموال دولتی و همچنین در حوزه قانون و مقررات برگزاری مناقصه و مزایده به ایراد سخن پرداختند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی