عصر بازار

معاون امور صنایع وزیر صنعت:

جامعه هدف کارت خرید کالا هنوز نهایی نشده است

عصر اعتبار- معاون امور صنایع وزارت صنعت گفت: با توجه به شرایط و میزان منابع تخصیصی طرح کارت اعتباری خرید کالا، هنوز جامعه هدف مشخص نشده است.

جامعه هدف کارت خرید کالا هنوز نهایی نشده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محسن صالحی نیا در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت صنعت برنامه مشخصی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی کشور در دستور کار خود دارد یا خیر؟ اظهار داشت: در حال حاضر 87 هزار واحد تولیدی در کشور فعالیت می‌کنند که به نظر می رسد تمام آنها با ضرر فعالیت نکنند.

    وی با بیان اینکه امروز واحدهای تولیدی در تأمین مواد اولیه، صادرات، قیمت تمام شده و فروش محصولات با مشکلاتی روبه رو هستند، افزود: در سیاست های تشویقی دولت از سه منظر رفع مشکلات تولیدکنندگان مورد توجه قرار گرفت به نحوی که در طرح خرید کالاهای واسطه ای قرار شده بانک‌ها از طریق خرید دین و با نرخ 20 درصد تسهیلات را در اختیار واحد متقاضی قرار دهند.

    معاون امور صنایع وزارت صنعت اضافه کرد: طرح کارت اعتباری خرید کالاهای با کیفیت ایرانی نیز مراحل اجرایی خود را پشت سر گذاشته است فقط جامعه هدف مانده که قرار شده سازمان مدیریت و بانک مرکزی نظرات خود را اعلام کنند.

    وی تصریح کرد: با توجه به شرایط و میزان منابع تخصیصی به این طرح هنوز جامعه هدف نهایی مشخص نشده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی