عصر بازار

اوباما اذعان کرد

کارگران آمریکایی با یک شغل قادر به تامین هزینه زندگی نیستند

عصر اعتبار- رئیس جمهور آمریکا با اذعان به مشکلات اقتصادی این کشور گفت: کارگران «دیگر مانند سابق امکان رفتن به کارخانه را ندارند و قادر نیستند به تنهایی هزینه های یک خانواده را تامین کنند.»

کارگران آمریکایی با یک شغل قادر به تامین هزینه زندگی نیستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از واشنگتن پست، باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در یک مصاحبه رادیویی، دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به «سوء استفاده» از خشم و ترس طبقه متوسط آمریکا از ناامنی های اقتصادی موجود در این کشور برای کسب رای بیشتر در رقابت های انتخاباتی متهم کرد.

    اوباما در مصاحبه با شبکه ان پی آر اذعان کرد که تغییرات ساختاری در اقتصاد آمریکا موجب شده تا میزان دستمزدها در برخی بخش ها و به خصوص در بین کارگران طبقه متوسط افزایش پیدا نکند.

    اوباما به استیو اینسکیپ، مجری شبکه ان پی آر گفت، آن کارگران«دیگر مانند سابق امکان رفتن به کارخانه را ندارند و قادر نیستند به تنهایی هزینه های یک خانواده را تامین کنند.»

    وی افزود: «این مسئله احتمال به وجود آمدن خشم، درماندگی و ترس را به وجود می آورد. برخی از اینها موجه هستند، اما (توسط ترامپ) در مسیری غلط مورد سوء استفاده قرار می گیرند. من فکر می کنم فردی مثل آقای ترامپ در حال بهره بردن از این مسائل است. این چیزی است که وی در جریان رقابت های انتخاباتی اش از آن سوء استفاده می کند.»

    اوباما تا کنون سعی کرده از اشاره مستقیم به رقابت های انتخاباتی آمریکا خودداری کند و بیشتر روی برنامه های دولت خود تمرکز نماید، اما دستیاران وی، هر از چندی انتقاداتی علیه ترامپ مطرح می کنند.

    منتقدان اظهارات اخیر اوباما را به منزله اعتراف رئیس جمهوری آمریکا به عدم اهتمام دولت دموکرات این کشور به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی طبقه متوسط آمریکا تلقی می کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو