عصر بازار

مدیر روابط عمومی بانک‌مرکزی:

تاسیس اگزیم‌نیوز گامی اساسی در توسعه نظام اطلاع‌رسانی تخصصی است

عصر اعتبار- مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: در جهان امروز لزوم میانجیگری رسانه ها در فضای فعالیت های حرفه ای امری اجتناب ناپذیر است و تاسیس اگزیم نیوز می‌تواند گامی اساسی در توسعه نظام اطلاع رسانی تخصصی محسوب شود.

تاسیس اگزیم‌نیوز گامی اساسی در توسعه نظام اطلاع‌رسانی تخصصی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آقای محمدعلی کریمی در مراسم رونمایی از سایت خبری – تحلیلی اگزیم نیوز بااعلام این مطلب افزود: زمان تصمیم گیری پشت درب های بسته سپری شده است و هم اکنون رسانه ها رخدادها را در شفافیت تمام به اطلاع عموم جامعه می رسانند.

    وی با اشاره به لزوم پرهیز از شخصیت محوری صرف در پرداختن به اخبار اضافه کرد : جای این رسانه با ویژگی تخصصی بودن آن بین خالی بود و این حرکت، اقدامی ارزشمند در حوزه ارتباطات محسوب می شود.

    کریمی رسانه اگزیم نیوز را بستری برای تعامل هرچه بیشتر صادرکنندگان و فعالان اقتصادی با مسوولان دانست که باعث می شود مدیران به تصمیمات بهتری نائل شوند.

        اگزیم‌نیوز در ترویج اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند

    دکتر محسن اشرف پور دبیر شورای سیاستگذاری اگزیم نیوز نیز در این مراسم بااشاره به وظائف بانک توسعه صادرات در حیطه کمک به صادرات گفت: راه اندازی اگزیم نیوز درراستای نیل به منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی و تسهیل امر صادرات با هدف برقراری ارتباط با تصمیم گیران و صادرکنندگان بوده است.

    به گفته مدیر امورارتباطات و حوزه مدیرعامل بانک توسعه صادرات، فراهم شدن این فضا در واقع برخاسته از نیت کمک به امر صادرات و ارتقای دانش مرتبط با این موضوع بوده است.

    وی ادامه داد: تاسیس پایگاه اطلاع رسانی اگزیم نیوز در چارچوب عملیاتی کردن اندیشه ایجاد یک کانال ارتباطی خوب که دغدغه های صادرکنندگان را فارغ از جهت گیری های غیر حرفه ای را فراهم سازد، شکل گرفته است. 

    وی با اشاره به ارکان شورای سیاستگزاری اگزیم نیوزتصریح کرد: مدیرمسوولی این پایگاه اطلاع رسانی به عهده آقای دکتر حسین امامی گذارده شده است که علاوه بر شخصیت حقوقی فعلی ایشان در بانک توسعه صادرات، شخصیتی دانشگاهی و فرهیخته هستند.

    آقای سلطانی مدیرعامل زرماکارون و صادرکننده ممتاز سال جاری نیز در این مراسم با اشاره خدمات بانک توسعه صادرات اظهارداشت : این بانک از جمله مجموعه هایی در نظام بانکی است که به تعهد کاری مشهور است و هیچ قدرت غیر صادراتی نمی تواند با ورود به این بانک تسهیلات دریافت کند چرا که افراد متخصص و کارشناسان حرفه ای در آن فعالیت می کنند.

    وی با اشاره به کمبود منابع بانک توسعه صادرات و لزوم تقویت این بانک در راستای افزایش صادرات کالا و خدمات فنی مهندسی ادامه داد: این بانک در طول سالها فعالیت تخصصی خود در حوزه کمک به صادرات غیرنفتی به بلوغ رسیده است نباید دغدغه منابع برای کمک به صادرکنندگان را داشته باشد.

    پایگاه خبری – تحلیلی اگزیم نیوز که با حمایت بانک توسعه صادرات از روز گذشته به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، با شعار رسانه ماندگار – تجارت پایدار پا به عرصه رسانه های خبری گذارده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو