عصر بازار

آیت الله علوی گرگانی در دیدار با مدیرعامل بانک قوامین:

خبرهای خوشی از رضایت مردم از بانک قوامین به ما می رسد

عصر اعتبار- حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار با دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین وهیات همراه ضمن ابراز رضایت از عملکرد بانک قوامین گفت: خبرهای خوشی از بانک قوامین توسط مردم به ما می رسد مبنی براینکه عملکرد این بانک خوب ومردم از آن رضایت دارند وقراردادهایی که بانک قوامین با مردم می بندد، مورد تایید است.

خبرهای خوشی از رضایت مردم از بانک قوامین به ما می رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر نتاج مدیر عامل بانک در سفر به استان قم ضمن بازدید از شعب بانک در این استان به اتفاق محمد اصفهانی مدیر شعب بانک در قم به ملاقات حضرت آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید رفت و باوی دیدار وگفت وگو کرد.
    دراین دیدار صمیمانه حضرت آیت الله علوی گرگانی ضمن تایید عملکرد بانک قوامین یادآور شد: هربانک امتیازی مخصوص خودش دارد که بانک قوامین می تواند امتیاز مردم داری واینکه مردم از عملکرد آن رضایت دارند را به عنوان بانک مردمی داشته باشد.
    این مرجع تقلید در ادامه به آیه ای از قرآن کریم در این خصوص اشاره و تصریح کرد: خداوند می فرماید من افراد با تقوا و کسانی که حامی و در خدمت مردم هستند را دوست دارم.
    آیت الله العظمی علوی گرگانی با بیان اینکه خداوند برای پیامبرانی که دلسوز امت خود بوده اند جایگاه بالایی قرار داده است، گفت: حضرت رسول اکرم(ص) به واسطه همین دلسوزی برای امت خود، اشرف انبیاء است و در روز قیامت نیز امت خود را شفاعت می کند.
    این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه در ایجاد موسسات مختلف نباید فقط در فکر سودآوری بود، گفت: رضای خداوند متعال در خیر رساندن به دیگر بندگان و به خصوص کمک به مستمندان و مستضعفان است.
    وی تاکید کرد: بانک قوامین باید تلاش کند تا تمام توان خود را برای خدمت به مردم صرف کرده و عنایت و توجه بیشتری به قشر مستضعف جامعه داشته باشد.
    در ادامه دکترغلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین نیز با بیان اینکه این بانک با نیروی انسانی متعهد و دلسوز به میلیون ها مشترک در 800نقطه عملیاتی در کشور خدمت رسانی می کند، گفت: این مجموعه به برکت حضور کارکنان نیروی انتظامی از سال 79 راه اندازی شد که در ابتدا با عنوان صندوق قرض الحسنه و امروز به عنوان شخصیت حقوقی بانک، با مجوز بانک مرکزی فعالیت می کند.
    وی در ادامه تحقق نظام پولی اسلامی، توسعه اقتصاد اسلامی و طرح ریزی عالمانه بانکداری اسلامی را از اهداف بانک قوامین برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این بانک بتواند در حوزه بین المللی نیز توسعه یافته و تجلی بانکداری بدون ربا باشد.
    دکتر نتاج با تأکید بر اینکه آحاد جامعه باید با موسسات مختلف همراه شوند، افزود: بانک قوامین در کنار همراهی های مردمی و استفاده از نیروی انسانی، نرم افزارهای بانکی و آموزش ها ، مسیر توسعه را در اولویت کاری خود قرار داده است.
    مدیرعامل بانک قوامین با بیان اینکه در کنار عقود مختلف و جذب سرمایه، توجه به قرض الحسنه بسیار مهم است، گفت: سپرده گذاری قرض الحسنه، سنت نیکویی است که به آن کمتر توجه می شود و نباید تحت الشعاع برنامه های دیگر قرار گیرد.
    وی اضافه کرد: اصلی ترین دغدغه توجه به بخش های ضعیف جامعه است و ان شاءالله بتوانیم با این ملاقات ها و کسب فیض از علما و بهره مندی از راهنمایی های ایشان، رضایتمندی مردم را حاصل و پاسخگوی مردم باشیم.
    نتاج خاطرنشان کرد: به عنوان یک بانک مردمی این آمادگی را داریم که در خدمت جامعه بوده و امیدواریم مردم و به خصوص افراد مرفه در زمینه اقتصادی سپرده گذاری قرض الحسنه را مدنظر داشته باشند تا این فرصت را به ما بدهند که با وام قرض الحسنه به قشر ضعیف کمک کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو