عصر بازار

جوابیه ذوب آهن اصفهان در خصوص انتشار خبر"قطع ناگهانی بیمه ۳۲ هزار نفر از بازنشستگان ذوب آهن"

عصر اعتبار: پیرو نشر خبری مبنی بر "قطع ناگهانی بیمه ۳۲ هزار نفر از بازنشستگان ذوب آهن" به نقل از خبرگزاری تسنیم در پایگاه خبری عصر اعتبار، روابط عمومی ذوب آهن اصفهان جوابیه در این زمینه صادر کرده است که در ذیل عینا منتشر می شود. شایان ذکر است پایگاه خبری عصر اعتبار، این خبر را به نقل از دیگر رسانه ها و با ذکر منبع منتشر کرده بود.

جوابیه ذوب آهن اصفهان در خصوص انتشار خبر"قطع ناگهانی بیمه ۳۲ هزار نفر از بازنشستگان ذوب آهن"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جوابیه روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به شرح زیر می باشد:
    پرداخت هزینه های مربوط به بیمه درمان بازنشستگان ذوب آهن به عهده صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد می باشد و مجمع عمومی ذوب آهن با توجه به مشکلات این صندوق و جهت رفع بخشی از مشکلات بازنشستگان عزیز، جهت سال جاری مساعدت هایی با سقف مشخص را با توجه به وضعیت نقدینگی شرکت تعیین نمود که شامل پرداخت های مذکور می باشد.
    بیمه درمان بازنشستگان ذوب آهن اصفهان هیچ گاه قطع نشده و هم اکنون 30 هزار نفر، مشتمل بر بازنشستگان این شرکت و خانواده آنها که از بیمه خدمات درمانی پایه سلامت بهره مند هستند از خدمات این بیمه استفاده می کنند اما حدود 11 هزار نفر مشتمل بر بازنشستگان و خانواده آنها که دفترچه بیمه فولاد را دارند و عمدتاً ساکن تهران هستند متأسفانه علی رغم تمهیدات صورت گرفته در سال گذشته، دفترچه بیمه سلامت دریافت ننمودند. این بازنشستگان از طریق شرکت شسبد ( سلامت، بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین) و همچنین مراکز درمانی طرف قرارداد ذوب آهن خدمات دریافت می کنند. با توجه به شرایط موجود در پرداخت های مذکور تأخیر صورت گرفته و شرکت شسبد یا درمانگاه های طرف قرارداد به دلیل این تأخیر حاضر به ارائه خدمات به این دسته از بازنشستگان عزیز نشدند در حالیکه پرداخت ها همچنان صورت می گیرد و در روزهای اخیر نیز مبالغی به این امر اختصاص داده شد. ضمن این که کلیه بازنشستگانی که به بیمارستان شهید مطهری فولادشهر اصفهان مراجعه می نمایند یا از این بیمارستان معرفی نامه می گیرند، با مشکلات مذکور مواجه نیستند. لذا توصیه به همه بازنشستگان گرانقدر ذوب آهن این است که از دفترچه بیمه پایه سلامت استفاده کنند که در این صورت حتی با مراجعه مستقیم به بیمارستان های دولتی از خدمات درمانی بهره مند خواهند شد. شایان ذکر است پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان عزیزی که عضو صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد می باشند طبق قانون بعهده آن صندوق می باشد.
    محمدرضا کجباف
    مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی