عصر بازار

مدیرعامل بیمه «ما»:

دوران پساتحریم فرصتی مناسب برای افزایش ظرفیت بیمه های اتکائی است

عصر اعتبار- مدیر عامل شرکت بیمه «ما» اعلام کرد: طی دیدارهایی که با ۵ شرکت بیمه گر خارجیداشته ایم در خصوص همکاری های اتکائی و توسعه مبادلات بیمه ای در دوران پسا تحریم به توافقاتی رسیده ایم.

دوران پساتحریم فرصتی مناسب برای افزایش ظرفیت بیمه های اتکائی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس مجید صفدری  در خصوص دیدارهای این شرکت با بیمه گران بزرگ  اتکائی بین المللی گفت: طی جلساتی که در هفته های اخیر بانمایندگان بیمه گران بزرگی همچون آلیانس گروپ، ناسکو ، توکیو مرین و ... داشته ایم در خصوص ورود به ریسک های بزرگ، نحوه مبادلات اتکائی و همکاری های بیمه ای توافقات مهمی صورت گرفته است.

    وی در ادامه در خصوص این توافقات گفت: استفاده از تجربیات و دانش روز بیمه گری ، بازاریابی ، فروش ، CRM، تکنیک های سرمایه گذاری و همچنین استراتژی های فروش متقاطع، بازاریابی بین المللی و... از جمله مسائل مورد تبادل نظر بوده  و توافق های مهمی حاصل این جلسات بوده است .

    مدیر عامل بیمه «ما» گفت: در بحث آموزش نیروی انسانی و استفاده از تکنیک های بازاریابی جدید در خدمات و تجربه این بیمه گران بهره خواهیم برد. برخی از این شرکت ها همکاری در زمینه انتقال تجربیات خود را منوط به عقد قراردادهای دو جانبه نموده اند . همچنین طی ماه های آینده دیدارهای دیگری نیز صورت خواهد پذیرفت که طی آن تصمیمات نهایی در خصوص توافق های مطرح شده اخذ خواهد شد.

    وی با بیان اینکه توسعه ارتباطات بین المللی از اولویت های شرکت  بیمه «ما» در دوران پسا تحریم است گفت:دوران پساتحریم فرصتی مناسب برای افزایش ظرفیت بیمه های اتکائی است وبا توجه به تجربه 4 ساله  شرکت بیمه «ما» می توانیم در زمینه اتکائی بیمه های مهندسی ، آتش سوزی، انرژی ، کشتی و هواپیما  در عرصه بین المللی حضور داشته باشیم . بخش اتکائی بیمه «ما» با توجه به مدیریت و توزیع صحیح ریسک در صدد است تا با استفاده از تجربیات بیمه گران بزرگ دنیا ظرفیت بیمه های اتکائی خود را افزایش و توسعه بخشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی