عصر بازار

مدیرعامل بانک قوامین :

رضایت مندی واقعی در بانک ها زمانی تحقق می یابد که منافع همه ذینفعان تامین شود

عصر اعتبار- رضایت مندی در مجموعه نظام بانکی زمانی کاملا محقق می شود که همه ذینفعان سود ببرند و از فرایند خدمت رسانی رضایت داشته باشند و منافع آنان تامین گردد.

رضایت مندی واقعی در بانک ها زمانی تحقق می یابد که منافع همه ذینفعان تامین شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر  غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین در ادامه ی سفرهای استانی خود در جمع مدیران و کارکنان مدیریت شعب استان قم ضمن بیان مطالب فوق افزود : ما پاسدار زحمات کارکنان صدیق مجموعه بانک قوامین در سراسر کشور هستیم .
    مدیرعامل بانک قوامین در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: همه همکاران پر تلاش ما که همگی با تمام توان در جهت رشد و بالندگی بانک گام برمی دارند هر کدام می توانند به عنوان یک فکر و یک اندیشه با نظرات خود در ادامه راه و درجهت پیشرفت و توسعه ما را راهنمایی  و کمک کنند و بنده هر وقت درجمع شما همکاران بزرگوار حضور می یابم، اعلام می کنم که نظرات یکایک شما سرمایه های ارزشمندی است که می تواند هدایت گرما در ترسیم افق های روشن برای آینده بانک باشد.
    دکتر نتاج با اشاره به اینکه کار بانکی ،کار بسیار سختی است ، افزود :در طبقه بندی های بین المللی خوشبختانه  بانکداری جمهوری اسلامی  بعنوان یک دست آورد ارزشمند با نام بانک اسلامی دسته بندی می شود.
    وی با تاکید بر پیچیدگی نظام بانکداری در جمهوری اسلامی تصریح کرد: هنوز تعریف واضحی از بانکداری اسلامی  بدست نیآمده وبنده کشورهای اسلامی مختلفی را دیده ام که هرکشور بانک اسلامی ویژه خود و چارچوبهای خاص خود را دارند و نیز دیدگاهها مختلف است واز این تعریف مشترکی از بانکداری اسلامی وجود ندارد واین طبیعی است ؛چون فرایند بانکداری وارداتی است .
    مدیر عامل بانک در ادامه سخنان خود سه تعریف را برای نظام بانکی ارائه کرد و افزود: بانکداری بدون ربا طرح شهید سید محمدباقر صدر بود که ابتدا در بیش از 50- 60 سال پیش مطرح وحضرت امام(ره)وشهید مطهری نیز بر آن صحه گذاشتند.
    وی ربا زدایی از بانکداری متعارف را مربوط به سال 62 بیش عنوان کرد و تصریح نمود  : از لحاظ نرم افزاری در سال 62 کار انجام شد وقراربود در یک دوره پنج ساله بازنگری شود .
    دکتر نتاج با بیان اینکه اداره اقتصادی وسودآوری مسئله مهمی برای بانکداری است ، تاکید کرد :
    بخش غیر انتفاعی بانک بخش قرض الحسنه است که با سود آوری آن منطبق نیست واگر مراقبت کنیم تا وام های قرض الحسنه از محل سپرده های قرض الحسنه پرداخت شود ، انشاء الله موفقیت حاصل است.
    مدیر عامل بانک قوامین با عنوان اینکه روند کار بسیار پیچیده است ، افزود : بعد از بانکداری بدون ربا بانکداری اسلامی ونظام پولی اسلامی محقق می شود،  لذا همه باید همکاری کنند ونرخ سهم قرض الحسنه را بالا ببرند تفاوت اقتصاداسلامی ودیگر مکاتب در همین بحث قرض الحسنه است وبدانید ضعیف ترین افراد جامعه از نظر تمکن مالی از این وام استفاده می کنند پس آنها که سپرده قرض الحسنه دربانک ها افتتاح می کنند حقیقت به آیات قرآن تمسک نموده وانفاق می نمایند.
    برپایه همین گزارش قبل از سخنان مدیرعامل بانک جواد اصفهانی مقدم مدیر شعب استان قم طی سخنانی به رشد بیست درصدی منابع استان نسبت به پایان سال 93 ودستیابی به اهداف تعیین شده اشاره کرد و افزود :با افزایش بهره وری ، بررسی و توسعه بازار وبکارگیری تدابیر ابلاغی ،استان قم در بخش جذب منابع نسبت به ابتدای سال رشد 30درصدی را تجربه کرده است  که این امر حاصل اعتماد مشتریان وتلاش همکاران در سطح استان بوده است .
    مدیر شعب استان قم در ادامه تصریح کرد : براساس آمارهای اعلامی از اداره مرکزی مدیریت استان در سرانه منابع به تعداد شعب ، در بین سایر مدیریت ها رتبه سوم ودر بخش سرانه کارکنان رتبه چهارم را دارد وهمچنین بر اساس آمار های اعلامی در بحث توسعه بانکداری الکترونیک نیز این مدیریت  با همت  همکاران در صف وستاد به توفیقات ارزشمندی دست یافته ورتبه قابل قبولی را در بین سایر استانها کسب کرده است .
    اصفهانی در پایان تصریح کرد : همکاران مستقر در استان قم در ماههای پایان سال جاری تمام تلاش خود را در بحث اجرای استراتژی واهداف بانک بکار می بندند تا انشاء الله رضایت مشتریان  و سهامداران و دیگر ذینفعان را بدست آورند .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو