عصر بازار

یک کارشناس پیش‌بینی کرد:

دلار تا پایان کار دولت یازدهم به ۴ هزار تومان می‌رسد

عصر اعتبار- یک کارشناس بازار طلا و ارز با بیان اینکه اونس جهانی تابع تقاضای بانک‌های مرکزی جهان نخواهد بود، بیان کرد: نوسانات آینده اونس جهانی در گروی تصمیمات فدرال رزرو است و پیش‌بینی بر آن است که نرخ دلار تا پایان دولت یازدهم ارزش چهار هزار تومان را به چشم خواهد دید.

دلار تا پایان کار دولت یازدهم به ۴ هزار تومان می‌رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، امیر خدیوی اظهار کرد: اونس جهانی طلا در چند وقت گذشته بدترین روزهای خود را دیده بود و اخبار فدرال رزرو مبنی بر افزایش بهره آمریکا تنها در روز پنج‌شنبه و جمعه نوسان کوتاه مدتی را ایجاد کرد.

    وی با تاکید بر اینکه دیگر روند صعودی برای اونس جهانی وجود نخواهد داشت، ادامه داد: اونس جهانی روند صعودی به خود نخواهد گرفت و ممکن است تنها این فلز گران‌بها شاهد نوسان مثبت و منفی 20 دلاری باشد اما روند در بهترین حالت ثابت خواهد بود.

    او در رابطه با آینده اونس جهانی با تبعیت از وقایع جهانی، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در آینده اونس جهانی از مسائل سیاسی دنیا همچون ناآرامی‌های برخی از مناطق و میزان خرید و فروش طلا توسط بانک‌های جهانی همچون گذشته تاثیر نپذیرد و تنها نسبت به تصمیمات فدرال رزرو تغییر رویه شاخصی به ثبت برساند.

    این کارشناس بازار طلا و ارز گفت: سکه در بازار آزاد از دو جز ارزش دلار و اونس جهانی تبعیت می‌کند که در رابطه با اونس جهانی باید تاکید شود، اونس جهانی در همین رنج قیمتی ثابت خواهد بود و در کنار آن دلار با شیب آرام و منطقی در انتهای دولت یازدهم ارزش چهار هزار تا چهار هزار و 100 تومان را تجربه خواهد کرد.

    او بیان کرد: با این تفاسیر قیمت سکه روند آرامی در افزایش قیمت خواهد داشت که نوسانات آن بسیار جزئی خواهد بود و تنها در صورتی که اهالی بازار به دنبال سود خاصی باشند با ایجاد حباب یا قوری سکه به مقصود خود خواهند رسید.

    وی گفت: بازار آتی سکه نیز در حال حاضر درگیر فاصله‌های غیر منطقی قیمت است که اگر نوسانی در بازار نقدی روبه بالا باشد در بازار آتی نوسان روبه بالا جذابتر خواهد بود.

    خدیوی در پایان بیان کرد: به دلیل آنکه بازار آتی مشتقی از بازار سکه است محسابات آسانی در آن وجود دارد از این رو بعد از بازار ریالی(پولی)، بی ریسک ترین بازار است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو