عصر بازار

آزمون ارتقاء مشاغل تخصصی کارکنان پست بانک ایران برگزار شد

عصر اعتبار- آزمون مشاغل تخصصی کارکنان پست بانک ایران، سوم دی‌ماه سال جاری با حضور ۱۲۲ نفر از کارشناسان، بازرسان و حسابرسان ادارات ستادی و مدیریت‌های شعب درسالن همایش ساختمان آموزش تهران برگزار شد.

آزمون ارتقاء مشاغل تخصصی کارکنان پست بانک ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اسماعیل عسگری رئیس اداره‌کل آموزش و تحقیقات درخصوص این آزمون گفت: در این آزمون تمامی گروه‌های شغلی تخصصی واحدهای اجرائی و ستادی سراسر کشور اعم از کارشناسان، بازرسان و حسابرسان جهت ارتقاء به درجه های بالاتر از 3 حضور داشتند که هریک از شرکت‌کنندگان پاسخگوی سئوالات حوزه تخصصی خود بودند تا پس از کسب حداقل امتیاز لازم بتوانند به درجه‌ بالاتر ارتقاء یابند.
    وی افزود: سقف امتیاز لازم برای ارتقاء هریک از درجه‌های مشاغل تخصصی 100 می‌باشد که حداقل امتیاز لازم برای ارتقاء از درجه 3 به 2، 2 به 1 و 1 به ارشد به ترتیب 70، 75 و80 می‌باشد و ارائه یک طرح تحقیقاتی و مطالعاتی یا یک مقاله چاپ شده ترجیحاً در زمینه فعالیت تخصصی هریک از کارشناسانی که از درجه یک به ارشد ارتقاء می‌یابند الزامی می‌باشد.
    عسگری تصریح کرد: در این مرحله شیوه آزمون را تغییر داده و محتوای آن کاملا‍ تخصصی شد. براین اساس خود ادارات راساً منابع امتحانی و سئوالات مرتبط را مشخص و طراحی کردند تا به صورت مستقیم در این فرآیند مشارکت داشته باشند.
    وی درپایان تأکید: هدف از برگزاری اینگونه‌ آزمون‌ها، ارتقاء سطحی کیفی دانش و اطلاعات تخصصی و عمومی کارکنان است تا بتوانیم بیش از گذشته بدنه کارشناسی و تخصی بانک را تقویت کنیم.
    گفتنی است: این آزمون با همکاری دفتر مرکزی حراست، ادارات کل آموزش و تحقیقات، بازرسی و حسابرسی، امورکارکنان، پشتیبانی و املاک و واحدهای ستادی و مدیریت‌های شعب و با رعایت تمامی ضوابط و مقررات مربوطه برگزار گردید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی