عصر بازار

در نشست فردای شورای ۳ جانبه ملی

ارائه گزارش مزدی گروه‌های کارگری و کارفرمایی

عصر اعتبار- تشکل‌های کارگری و کارفرمایی بررسی‌های خود را درباره تعیین دستمزد سال ۹۵ کارگران و سبد هزینه‌های معیشت آنان در نشست فردای شورای سه جانبه ملی ارائه خواهند داد.

ارائه گزارش مزدی گروه‌های کارگری و کارفرمایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، فردا با حضور نمایندگان وزارت کار، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی شورای سه جانبه ملی تشکیل می‌شود.

    بر همین اساس، ارائه گزارش تحقیقات کارگروه تخصصی مزد 95 از دستور کارهای این نشست است به طوری که تا آغاز نشست‌های رسمی شورای عالی کار حواشی تعیین مزد به پایان برسد.

    در سال‌های گذشته، در نشست‌های شورای عالی کار حواشی بسیاری در خصوص تعیین مزد سال آتی مطرح می‌شد که اینبار طبق برنامه‌ریزی معاون روابط کار ربیعی، کارگروه‌های تخصصی تشکیل شدند.

    ارائه گزارش مزدی کارگروه تخصصی، ساماندهی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با هدف ارتقای سطح آنان و ارائه توضیحات طرح طبقه‌بندی مشاغل توسط دولت از جمله دیگر دستورکارهای دولت خواهد بود.

    بر اساس این گزارش، شورایعالی کار که محل آن در وزارت کار است بر اساس نتایج بررسی‌های شورای سه جانبه ملی تصمیم‌گیری می‌کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی