عصر بازار

به شرکت کشت و صنعت زرین خوشه اراک

بیمه دانا بیش از۱۰ میلیارد ریال خسارت آتش سوزی پرداخت کرد

عصر اعتبار- بیمه دانا خسارت آتش سوزی شرکت کشت و صنعت زرین خوشه اراک را پرداخت کرد .

بیمه دانا بیش از۱۰ میلیارد ریال خسارت آتش سوزی پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسمی که روز سوم دی ماه جاری در محل شرکت کشت و صنعت زرین خوشه اراک با حضور مهندس مشیدی مدیر عامل و حسینی مدیر اداری این شرکت و نیز محمدیان مدیر منطقه هفت و خلیلی رییس شعبه اراک بیمه دانا برگزار شد، چک خسارت آتش سوزی به مبلغ10.689.336.021 ریال تحویل بیمه گذار شد .

    مهندس مشیدی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت زرین خوشه اراک پس از دریافت چک خسارت آتش سوزی، ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیران ارشد بیمه دانا، از دست اندرکاران رسیدگی کننده به پرونده خسارت تقدیر و تشکر کرد .

    گفتنی است: شرکت کشت و صنعت زرین خوشه اراک از شرکت های تابعه مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی{ره} است که از سال 1388 در کلیه رشته های بیمه ای از جمله درمان تکمیلی، آتش سوزی، عمر و حوادث گروهی، مسوولیت، ثالث و بدنه با شعبه اراک همکاری دارد .

    حادثه آتش سوزی شرکت زرین خوشه اراک در انبار اصلی نگهداری علوفه اتفاق افتاد که وسعت آتش سوزی حدود یک و نیم هکتار بوده است .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی