عصر بازار

سهم درآمدهای مالیاتی استان بوشهر ۳۷ درصد افزایش یافت

عصر اعتبار- بوشهر - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: سهم درآمدهای مالیاتی استان بوشهر ۳۷ درصد افزایش یافت.

سهم درآمدهای مالیاتی استان بوشهر ۳۷ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمدجواد بیات پیش از ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: بحث درآمدها از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و درآمدهای مالیاتی همواره مورد تاکید بوده است و پیگیری‌های زیادی را برای تحقق درآمدهای استان داشته‌ایم.

    وی با اشاره به اینکه سهمیه تحقق درآمدهای استان بوشهر در سال جاری یک‌هزار و 830 میلیارد تومان بوده است، اضافه کرد: در 9 ماهه ابتدایی امسال یک هزار و 377 میلیارد تومان برای استان بوشهر مصوب شده بود که تاکنون یک هزار و 344 میلیارد تومان محقق شده است.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: امسال 700 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده نیز به سهم درآمدهای استان بوشهر اضافه شده است. امسال با احتساب درآمد شرکت‌های دولتی نسبت به سال قبل 37 درصد رشد درآمدی داشته‌ایم.

    وی با اشاره به اینکه درآمد گمرکات استان بوشهر در 9 ماهه ابتدایی امسال یک هزار و 600 میلیارد تومان بوده است، افزود: 38 میلیارد تومان از این درآمد نصیب استان بوشهر می‌شود.

    بیات با تاکید بر اینکه مدیران استان بوشهر باید صرفه‌جویی را در دستور کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب در هزینه‌ها‌کردها عمل شود.

    وی خواستار تلاش دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری موافقت‌نامه‌ها و دریافت وجه از وزارت‌خانه‌ها شد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تخصیص‌ها باید با جدیت پیگیری شود.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر همچنین بر مستندسازی توسط دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: در غیر این‌صورت نمی‌توانیم اعتبارات را تخصیص دهیم.

    وی بر لزوم به‌هنگام‌سازی مطالبات و بدهی‌های دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و ادامه داد: هر ماه باید آمار لازم ارائه شود تا در آمار وزارت دارایی قرار گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی