عصر بازار

در دوازدهمین دوره کنفرانس روابط عمومی ایران

روابط عمومی بانک کشاورزی برنده تندیس طلایی شد

عصر اعتبار- اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی موفق به کسب تندیس طلایی دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران شد.

روابط عمومی بانک کشاورزی برنده تندیس طلایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور حسام الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور و بیش از 600 نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و با هدف درک فرآیندهای مربوط به روابط عمومی و آینده پژوهی، مسئولیت پذیری اجتماعی، اعتمادسازی، شفاف سازی و مدیریت بحران امروز ششم دی ماه در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار و در مورد نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسایل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی بحث و تبادل نظر شد.

    همزمان با برگزاری این کنفرانس و در مراسم تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین دوره جوایز طلایی روابط عمومی ایران ، تندیس طلایی در بخش کمپین تبلیغاتی به رضا لیاقت‌ورز رییس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی اهدا شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی