عصر بازار

کسب تندیس طلایی روابط عمومی توسط بانک ملی یران

عصر اعتبار- بانک ملی ایران در دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران و سیزدهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور، موفق به کسب تندیس طلایی روابط عمومی در زمینه فرهنگ‌سازی با تاکید بر اقتصاد کودکان شد.

کسب تندیس طلایی روابط عمومی توسط بانک ملی یران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که صبح امروز با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور و استادان علوم ارتباطات در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار شد، بانک ملی ایران به جهت عملکرد مطلوب در حوزه فرهنگ‌سازی اقتصاد کودکان، لوح تقدیر و تندیس طلایی روابط عمومی را کسب کرد.
    گفتنی است کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با هدف آموزش مفاهیم اقتصاد، پول، سرمایه و فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات نوین بانکی به کودکان و نوجوانان از سال 1392 راه‌اندازی گردیده و در کنار ترغیب آنها به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی، شرایط بهره‌مندی از تسهیلات خرد جهت برطرف نمودن برخی نیازهای نوجوانان عزیز را فراهم می‌آورد.
    این کانون تاکنون اقدامات متعددی نظیر برگزاری چندین جشن استانی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری نظیر مسابقه خاطره‌نویسی، حضور در نمایشگاه‌های مرتبط با کودکان و… را جهت فرهنگ‌سازی مفاهیم اقتصادی و بانکی برای کودکان و نوجوانان انجام داده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی