عصر بازار

فروش اموال گروه امیرمنصور آریا

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از تعیین تکلیف اموال گروه آریا بالاتر از قیمت پایه خبر داد و گفت: در صورت واگذاری اموال بابک زنجانی از سوی مراجع قضایی آمادگی تعیین و تکلیف آن را هم داریم.

فروش اموال گروه امیرمنصور آریا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل  از صبحانه، امین دلیری از رشد 130 درصدی فروش اموال منقول و غیرمنقول این سازمان خبر داد و گفت: میزان فروش اموال منقول در 9 ماهه سال جاری 89 درصد و اموال غیر منقول 258 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته، این درحالی است که در 4 ماهه ابتدای سال جاری کل فروش سازمان دچار رکود شده و به گونه ای که میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 59 درصد کاهش یافته بود.

    مدیرعامل سازمان جمع آورری و فروش اموال تملیکی افزود: در 9 ماهه سال 94 و در راستای کمک به چرخه اقتصاد کشور و تولید کنندگان بیش از 4 هزار و 593 میلیارد ریال کالا را که اغلب آن ها مواد اولیه تولید و دستگاه های صنعتی بوده، به صاحبانشان اعاده کرده ایم و جهت حفظ سلامت جامعه و حمایت از تولید کنندگان قریب به 136 میلیارد و 608 میلیون ریال کالاهای فاسد و غیر استاندارد را نیز در سراسر کشور در این مدت امحاء نمودیم.

    وی از راه اندازی سامانه نظارتی یکپارچه ای خبرداد و تعیین و تکلیف اموال گروه امیر منصور آریا به قیمت بالاتر از قیمت پایه خبر داد و گفت: همچنان در تلاش هستیم سهم 27 درصدی از گروه ملی صنعتی فولاد ایران را به بانک ملی ایران که بیشترین سهام این شرکت را دارد واگذار نماییم. همچنین در صورت واگذاری اموال بابک زنجانی از سوی مراجع قضایی به این سازمان آمادگی تعیین و تکلیف کردن آن را نیز داریم.

    دلیری ضمن اشاره به مشکلات زیرساختی این سازمان در زمینه تامین انبار و نگهداری کالا و همچنین کمبود نیروی انسانی گفت: همایش مدیران ستادی و استانی با حضور رئیس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز، رئیس کل گمرک ج. ا. ا، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس سازمان غذا و دارو و رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شد.

    به گزارش مهر، در این همایش مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ضمن تبیین سیاست ها و برنامه های کلان سازمان بر رعایت مقررات موضوعه و اخذ مجوزهای لازم و انجام صحیح فرآیند تعیین و تکلیف اموال مشمول قانون تاسیس سازمان تاکید نموده و همچنین مدعوین نقطه نظرات خود را در خصوص موضوعات فی مابین انتظاراتشان از سازمان را بیان نموده و به سوالات مدیران واحدهای استانی سازمان پاسخ دادند که نتایج حاصله به شرح زیر است:

    1. ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهایت تلاش خود جهت تصویب آئین نامه های باقی مانده قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به عمل آورد.

    2. تبادل اطلاعات فی مابین سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک ج. ا. ا بصورت برخط و الکترونیک صورت پذیرد.

    3. به منظور رصد و پیگیری رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا، ضمن تشکیل کارگروهی مشترک فی مابین سازمان اموال تملیکی و سازمان تعزیرات حکومتی، ارتباط و تبادل اطلاعات نیز بصورت الکترونیکی و برخط انجام می‌شود.

    4. به منظور تسهیل و تسریع در تعاملات دوجانبه، تفاهم نامه همکاری بین سازمان اموال تملیکی و سازمان ملی استاندارد تمدید خواهد شد.

    5. به منظور بررسی اصالت و سلامت کالاهای مربوط به حوزه سلامت سازمان غذا و دارو در اعلام نتایج آزمایش نمونه های اخذ شده از سازمان اموال تملیکی تسریع لازم را اعمال می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو