عصر بازار

مسئولان فرمانداری اسلامشهر تأکید کردند

استفاده از ظرفیت‌های پست‌بانک‌ایران برای توسعه مناطق روستائی

عصر اعتبار- مصطفی آقاعلیخانی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری اسلامشهر در نشست مشترک با مسئولان پست بانک منطقه سه تهران بر استفاده از ظرفیت‌های پست بانک ایران برای توسعه مناطق روستائی در این شهرستان تأکید کرد.

استفاده از ظرفیت‌های پست‌بانک‌ایران برای توسعه مناطق روستائی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های توسعه روستائی فرمانداری اسلامشهر، استفاده از توانمندی‌های این بانک در حوزه روستائی از طریق فراهم‌نمودن بسترهای مناسب برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در حوزه فرمانداری شهرستان را بسیار مفید برشمرد.
    آقاعلیخانی؛ استفاده از توانمندی‌های دستگاه‌های اجرائی ترجیحاً استقرار دفاتر در شهرداری‌ها، انتقال حساب دهیاری‌ها ازطریق تقویت دفاتر موجود و همچنین ایجاد دفترخدمات بانکی با مشارکت دهیاران در روستاهای فاقد دفترخدمات بانکی را یکی از راه‌های مهم برای توسعه شهرستان عنوان کرد.
    علیرضا شمس رئیس اداری و مالی‌ فرمانداری اسلامشهر نیز گفت: ایجاد باجه‌های بانکی جهت دریافت عوارض شهرداری، قبوض مصرفی و تأمین سایر نیازهای بانکی روستائیان می‌تواند در کاهش هزینه‌های غیرضروری روستائیان مؤثر باشد.
    همچنین اکبر غلامی مدیرشعب منطقه سه تهران ضمن تشریح فلسفه وجودی پست بانک‌ایران اظهارداشت: این بانک دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منحصربه‌فردی است که سایر بانک‌ها به‌دلیل پراکندگی جغرافیائی و عدم صرفه اقتصادی، قادر به حضور در مناطق روستائی و دوردست نیستند.
    گفتنی است: طرفین درپایان بر گسترش همکاری‌ها و حضور فعال در روستاهای شهرستان اعلام آمادگی کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی