عصر بازار

کمیته امداد نمی‌تواند معجزه کند

اقتصاد کشور فقرآفرین است

عصر اعتبار- رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه به دلیل اقتصاد ناکارآمد فقر در کشور افزایش یافته است گفت: نباید انتظار داشته باشیم کمیته امداد معجزه‌ کند چرا که ظرفیت امداد محدود است.

اقتصاد کشور فقرآفرین است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سیدپرویز فتاح در نشست صمیمی با دانشجویان نخبه تحت پوشش کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: چنانچه انسان با یاد خداوند باشد هیچگاه فقیر نخواهد بود و در واقع فقیر کسی است که با خدا نباشد و غنی کسی است که با خداوند باشد.

    وی تصریح کرد: کمیته امداد با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد صرفا دستگیری مختصری می‌کند و نمی‌تواند تمام مشکلات را صفر تا صد حل کند.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: مجموعه امداد نمی‌تواند جور مملکت را بکشد و در واقع وزارتخانه‌های مختلف اعم از وزارت علوم و بهداشت و سایر نهادها موظف‌اند از مجموعه امداد حمایت کنند.

    فتاح با تاکید بر اینکه جمعیت تحت پوشش امداد به اندازه جمعیت لبنان است گفت: این افتخار نیست ولی واقعیتی است که باید آن را پذیرفت و تا چرخه اقتصادی کشور و تولید بالا نرود همینطور فقر برای امداد تولید می‌شود.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: بایستی اقتصاد و تولید ثروت بر مبنای عدالت اسلامی باشد و چنانچه این امر محقق شود فقر نیز کاهش خواهد یافت.

    وی با بیان اینکه هم اکنون اقتصاد کشور فقر آفرین است گفت: نباید انتظار داشته باشیم که کمیته امداد معجزه‌ای را انجام دهد چرا که مجموعه امداد با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد می‌تواند گام بردارد.

    فتاح در ادامه این مراسم خطاب به دانشجویان نخبه تصریح کرد: ما انتظار داریم که دانشجویان نخبه به داد امداد برسند و به عنوان مددکار در کنار کمیته امداد قرار بگیرند.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین به آمادگی امداد برای فراهم کردن شرایط ازدواج دانشجویان تحت پوشش امداد اشاره کرد و گفت: ما در این زمینه آمادگی هر نوع همکاری و همراهی را داریم و تدبیرات مناسبی را برای ازدواج دانشجویان اختصاص خواهیم داد.

    وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های کمیته امداد بر اساس توانمندسازی جامعه هدف است بیان داشت: استقلال اقتصادی و خروج از چرخه حمایتی از مهمترین رویکردهای امداد محسوب می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو