عصر بازار

مراسم قرعه کشی جشنواره های دانش آموزی و مهر فرهنگیان برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم قرعه کشی جشنواره های «مهر فرهنگیان» و «دانش آموزی» مصادف با میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در محل ساختمان ادارات مرکزی بانک سرمایه برگزار شد.

مراسم قرعه کشی جشنواره های دانش آموزی و مهر فرهنگیان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مراسم قرعه کشی جشنواره های دانش آموزی و مهر فرهنگیان امروز مورخ 7 دی ماه و مصادف با میلاد حضرت نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) و با حضور مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش و بانک سرمایه و جمعی از اصحاب رسانه در سالن کنفرانس ساختمان ادارات مرکزی بانک سرمایه برگزار شد.

    در ابتدای این نشست دکتر ضیایی قائم مقام بانک سرمایه ضمن اشاره به تسویه کامل بدهی های این بانک به بانک مرکزی و کاهش بدهی های آن به سایر بانک ها اظهار داشت: تلاش مدیران بانک سرمایه همواره مصروف جذب منابع تمیز و سپرده گذاری های قانونمند در راستای سیاست های بانک مرکزی بوده است.
    قائم مقام بانک سرمایه با اشاره به گزارش نه ماهه بانک سرمایه که به زودی به سازمان بورس ارائه خواهد شد، بیان داشت: در این گزارش شاهد تعدیل مثبتی نسبت به گزارش شش ماهه بانک خواهیم بود و مطمئناً سهامداران عزیز ما از این گزارش خشنود خواهند شد.
    وی در پایان از دکتر غندالی، مدیر عامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، و دکتر بطحائی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، و همچنین مدیر عامل سابق بانک سرمایه در خصوص برگزاری و حمایت از این جشنواره تشکر کرد.
    در ادامه این جلسه، مجاوری، مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، با تشکر از بانک سرمایه در خصوص حمایت مالی از این جشنواره ها اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه منعقده میان وزارت آموزش و پرورش و بانک سرمایه اقداماتی را آغاز کرده ایم و در نظر داریم که جامعه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز را هرچه بیشتر به بانک سرمایه نزدیک سازیم.
    مجاوری برگزاری جشنواره های «مهر فرهنگیان» و «دانش آموزی» وزارت آموزش و پرورش با اسپانسری بانک سرمایه را اقدامی در همین راستا توصیف نمود و اظهار امیدواری کرد که چنین برنامه هایی به تعامل هرچه بیشتر این دو سازمان بینجامد.
    در ادامه مراسم، دکتر پورشاطری، مدیر امور طرح و توسعه بانک سرمایه، ضمن ارائه برخی آمار و ارقام مربوط به این جشنواره ها و شرکت کنندگان در آن ها، به بیان توضیحاتی در خصوص ویژگی های فنی نرم افزار قرعه کشی پرداخت.
    این گزارش می افزاید، سپس قرعه کشی جشنواره های مذکور انجام شد که فهرست جوایز و اسامی برندگان در اطلاعیه بعدی وب سایت بانک، متعاقباً اعلام خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی