عصر بازار

پنج مجسمه حضرت مسیح در نیوجرسی آمریکا به سرقت رفت

عصر اعتبار- پلیس ایالت نیوجرسی آمریکا اعلام کرد، در ایام تعطیلات کریسمس سارقان پنج مجسمه حضرت مسیح را از چهار کلیسای این ایالت سرقت کردند.

پنج مجسمه حضرت مسیح در نیوجرسی آمریکا به سرقت رفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش مسئولان پلیس ایالت نیوجرسی، در حالی که خدمه کلیساهای ایالت نیوجرسی به رسم هر ساله مجسمه هایی از حضرت مریم، حضرت عیسی مسیح و یوسف را در حیاط کلیساهای خود با نورپردازی به نمایش گذاشته بودند در روزهای تعطیل کریسمس پنج فقره از این مجسمه ها از کلیساهای شهرهای کیرنی، ارلینتگتون شمالی، لیندهرست و کلیفتون به سرقت رفته است.
    هنوز از انگیزه این سرقت ها اطلاعی در دست نیست.
    «جیم گودنس» سخنگوی اسقف اعظم ایالت نیوجرسی با صدور بیانیه ای اقدام به این سرقت ها در این مقطع سال را بسیار آزار دهنده و نگران کننده برای جامعه مسیحیان آمریکایی توصیف کرد.
    وی با ابراز امیدواری از این که این سرقت ها یک شوخی از سوی مردم محلی بوده باشد از پلیس ایالتی خواستته است تا با تحقیق در این باره سارق یا سارقان را بازداشت و مجسمه ها را به کلیساها بازگرداند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی