عصر بازار

کریمیان:

دومینوی افزایش قیمت‌ها به لوازم خانگی رسید

عصر اعتبار- عضوکمیسیون اقتصادی مجلس، با انتقاد از انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش ۶ تا ۸ درصدی قیمت لوازم خانگی،گفت: دولت باید با درنظر گرفتن سازوکاری مشخص از رشد بی رویه قیمت‌ها در کالاهای اساسی مردم که نارضایتی عمده‌ای را ایجاد کرده،جلوگیری کند.

دومینوی افزایش قیمت‌ها به لوازم خانگی رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از خانه ملت، امید کریمیان با انتقاد از انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش 6 تا 8 درصدی قیمت لوازم خانگی،گفت:دومینوی افزایش قیمت‌ها حاکی از نبود برنامه‌ریزی و ضعف کنترل بازار است.

    بی‌توجهی دولت به تولید و هزینه‌های آن

    نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت ایجاد ثبات قیمتی در بازار، افزود: حمایت از مصرف‌کننده نشان می‌دهد که دولت باید با نرخ‌گذاری دقیق و ثبات در آن از جولان دلالان در بازار ممانعت کند.
    این نماینده مردم در مجلس نهم، افزایش قیمت ها را ناشی از بی‌توجهی دولت به تولید و هزینه‌های آن دانست و تصریح کرد: در صورتی که تولید‌کننده نسبت به خرید تولیدات خود و همچنین تامین هزینه‌های آن اطمینان حاصل کند به هیچ وجه در راستای افزایش بی ضابطه قیمت‌ها حرکت نخواهد کرد.

    دولت باید با در نظر گرفتن منافع تولیدکننده نرخی دقیق را برای کالاها در نظر بگیرد

    این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر ضرورت تشدید نظارت‌ بر بازار جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها، افزود: دولت باید با درنظر گرفتن  سازوکاری مشخص از رشد بی رویه قیمت‌ها در کالاهای اساسی مردم جلوگیری کند.
    وی با بیان اینکه افزایش بیش از حد قیمت‌ها نارضایتی مردم را رقم زده است،گفت: افزایش چندین باره قیمت‌ها در ماه های اخیر بی اعتمادی عمومی در جامعه رواج داده است.
    این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: برای مقابله با تورم و افزایش بی رویه قیمت‌ها باید سیاست مشخصی در راستای حمایت از تولید و ثبات نرخ ‌ها در بازار دنبال شود.
    کریمیان  با تاکید بر اینکه مجلس به شدت مخالف افزایش نرخ ها با توجه به شرایط کنونی کشور است، تصریح کرد: باید با در نظر گرفتن منافع تولیدکننده نرخی دقیق برای کالاها در نظر گرفته شود تا مصرف کننده دچار خسران نشود.
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در صورت لزوم بررسی افزایش 6 تا 8 درصدی قیمت لوازم خانگی در کمیسیون اقتصادی مجلس صورت خواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی