عصر بازار

مدیرعامل شرکت شسبد خبر داد

قطع بخش عمده‌ای از خدمات درمانی بازنشستگان ذوب‌آهن

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت سلامت، بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین صندوق فولاد از قطع ارائه بخش عمده‌ای از خدمات درمانگاه تخصصی فولاد برای بازنشستگان ذوب‌آهن خبر داد و گفت: قرارداد ما با این شرکت تیرماه با بدهی چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی پایان یافته است.

قطع بخش عمده‌ای از خدمات درمانی بازنشستگان ذوب‌آهن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایسنا، سعید مهام  با اشاره به بروز مشکلاتی با شرکت ذوب‌آهن و قطع شدن خدمات درمانگاه تخصصی فولاد برای بازنشستگان ذوب‌آهن اظهار کرد: صددرصد از سهام شرکت سلامت، بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین (شسبد) متعلق به بازنشستگان فولاد است و خدمات درمانی به آنها ارائه می‌دهد. ما ذوب‌آهن را نیز جزء خانواده خود می‌دانیم و ارائه خدمات به آنها را نیز در دستور کار داریم.

    وی ادامه داد: شرکت ذوب‌آهن از سال 93 در پرداخت‌هایش به شسبد دچار مشکل شد، البته تولی‌گری خدمات درمانی بیمه‌شدگان ذوب‌آهن به عهده خودشان است اما قراردادی هم با ما داشته‌اند.

    مدیرعامل شرکت سلامت، بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین صندوق فولاد با بیان اینکه مهلت قرارداد ذوب‌آهن تا تیرماه امسال بود که پایان یافته است، گفت: این قرارداد بدهی چهار میلیارد و 200 میلیون تومانی خاتمه یافت. با این وجود هیچ مراجعه و درخواستی برای تمدید قرارداد از سوی آنها صورت نگرفت ولی ما خدمات خود را بعد از آن ادامه دادیم.

    مهام ادامه داد: طی دو هفته اخیر نامه‌نگاری کردیم و درخواست از ذوب‌آهن داشتیم تا بدهی‌هایشان را بپردازند تا ما بتوانیم به بازنشستگان آنها ارائه خدمت کنیم در حالی که هیچ جوابی دریافت نکرده‌ایم به همین خاطر علی‌رغم میل باطنی، قسمتی از خدمات خود را به بازنشستگان ذوب‌آهن قطع کرده‌ایم.

    وی با بیان اینکه حدود سه تا چهار هزار نفر از مجموعه بازنشستگان شرکت ذوب‌آهن که در تهران ساکن و یا برای درمان تکمیلی از اصفهان اعزام می‌شوند، از درمانگاه تخصصی صنعت فولاد خدمات دریافت می‌کردند، گفت: سابقه همکاری ما با ذوب‌آهن بسیار خوب بود اما از آنجا که به نظر آمد با ادامه ارائه خدمات بدون پرداخت مطالبات، سایر بازنشستگان فولاد نیز دچار مشکل خواهند شد، ناچار به قطع خدمات خود شدیم تا مطالبات پرداخت شود البته هنوز موارد اورژانس و درمان مستقیم را انجام می‌دهیم.

    مهام ادامه داد: از طرف صندوق فولاد قرار بود جلسه‌ای برای حل مشکل برگزار شود اما تاکنون این امر رخ نداده و از سوی شرکت ذوب‌آهن نیز هیچ گونه اقدامی جهت رفع مشکل صورت نپذیرفته است؛ هنوز وضعیت ارائه خدمات به این افراد مشخص نیست و بلاتکلیف هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو