عصر بازار

دکتر نتاج در جمع مدیران و کارکنان بانک قوامین :

با اراده ، انسجام و یکپارچگی در راستای کارامدی هرچه بهتر حوزه فعالیتمان تلاش نماییم

عصر اعتبار- باید تلاش نماییم با اراده و انسجام و یکپارچگی خود از دستاوردهای بانک قوامین محافظت و در راستای گستردگی حوزه فعالیت و کارآمدی هرچه بهتر آن تلاش نماییم.

با اراده ، انسجام و یکپارچگی در راستای کارامدی هرچه بهتر حوزه فعالیتمان تلاش نماییم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین که به مناسبت میلاد با سعادت نبی اکرم و امام صادق (ع) در جمع کارکنان بانک سخن می گفت ؛ با بیان مطلب فوق افزود : بانک قوامین با میلیون ها مشتری خود سرمایه و  بازاری ارزشمند را در اختیار دارد و این خود بستر بسیار مناسبی است تا بتوان با اعتماد این سرمایه بزرگ ، دستاوردهای کنونی بانک را حفظ و زیرساخت های خود را بهره ور کنیم . و پاسخ گوی خوبی برای ذینفعان بانک باشیم. که البته این موضوع نیازمند یکپارچگی و انسجام بین کلیه همکاران در تمامی زوایای کار بانک به ویژه در بخش فن آوری و ارتباطات بانک است که می تواند عامل متفاوت بودن بانک قوامین در بین همه ی بانک های کشور باشد ..
    مدیرعامل بانک قوامین در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های درونی اقتصاد کشور گفت : ما در محیط درونی بانک نیز باید ضمن استفاده از تمامی توانمندی ها و ظرفیت های درونی خود تلاش نماییم با طراحی محصولات جدید ارتباط با مشتریان را توسعه دهیم و نیازهای آنان را در بازار رقابتی کنونی پاسخ دهیم.
    وی همچنین با اشاره به این نکته که نباید از مقوله رونق اقتصادی غافل شویم خاطر نشان کرد: در حد توان خود و بانک قوامین نباید اجازه دهیم که ظرفیت خالی در اقتصاد کشور باقی بماند و این نیازمند بهره گیری و توجه به ظرفیت های درونی کشور و تلاش مداوم و بلند مدت است.

    دکتر نتاج در پایان از طرح ریزی و ارائه سبد محصولات جدید بانک مطابق با مولفه های بازار و نیاز مشتریان خبر داد و یادآور شد :طرح ریزی محصولات جدید بانک به عنوان نشانگر حرکت بانک به امید خدا در اوایل سال آینده عملیاتی و ابلاغ می گردد و از همه همکاران در سراسر کشور بخصوص بخش فن آوری انتظار می رود با همکاری و هماهنگی در اجرای سبد محصولات بانک مشارکت نمایند.
    مدیرعامل بانک هم چنین در سخنان خود به ضرورت توجه و به کارگیری آموزه های دینی مان در مدیریت تمامی ابعاد زندگی به ویژه در مدیریت سازمان تأکید و تصریح کرد : تفاوت دیدگاه مدیریتی ما با سایر مکاتب فکری در جهان این است که مولفه های فکری ما مزین به آموزه های دینی و میراث گرانبهای حضرت نبی اکرم (ص) و میراث های ایشان عنی ائمه اطهار و قرآن کریم است. پس باید تلاش کنیم تا این وجه تمایز را همواره در تمامی زوایای زندگیمان برجسته و اجرایی نماییم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی