عصر بازار

بانک قوامین خبر داد

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره پست و مدیریت شعب بانک در خوزستان

عصر اعتبار- در جلسه مشترک مدیریت شعب بانک قوامین در خوزستان و رئیس اداره کل پست این استان پس از بررسی های لازم درخصوص خدمات متقابل بانکی و پستی، تفاهم نامه همکاری بین طرفین امضا شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره پست و مدیریت شعب بانک در خوزستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محسن  قنبری مدیر شعب بانک با اشاره به توانمندی های بانک قوامین در ارائه خدمات متنوع بانکی به آحاد مردم  و بویژه کارکنان اداره پست ضمن استقبال از خدمات اختصاصی پست برای بانک گفت: توزیع مکانیزه اخطاریه ها و دعوتنامه های افتتاح حساب جاری ، امکان ردیابی آدرس مشتریان ، ارسال دسته چک و اخذ امضای الکترونیکی در محل ، تاییدیه آدرس و کد پستی ، استعلام اصالت مدارک ارائه شده جهت اخذ تسهیلات ، خدمات تبلیغاتی ، ارسال هدایا برای مشتریان و مراسلات روزانه بانک از جمله خدمات ارائه شده توسط پست و مورد نیاز این بانک در سطح استان می باشد که در تفاهم نامه قید شده است.
    وی افزود : استفاده پست ازخدمات بانک قوامین ، افتتاح حساب ، نصب و استفاده از دستگاه های خودپرداز (ATM) و کارتخوان (POS) در مکان های مورد تایید بانک در سطح واحدهای پستی و درج درگاه پرداخت الکترونیکی (IPG) بانک قوامین در تارنمای اداره کل پست استان نیز از بندهای بارز این تفاهم نامه است.
    مهران حموله مدیر کل اداره پست خوزستان نیز دراین جلسه ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه خاطر نشان کرد: ارائه پاره ای از خدمات پستی به بانک ها برای اولین بار در سطح ادارات پست کشور بصورت انحصاری با همکاری بانک قوامین انجام شده است.
    وی با اشاره به ارائه 400 خدمت نیابتی توسط پست خوزستان و دریافت 400 خدمت نیابتی دیگر در سطح سازمان ها که قابلیت ارائه توسط پست دارند، افزود : ارائه خدمات تلفیقی به صورت الکترونیکی ، مالی و فیزیکی در پست ، شبکه گسترده توزیع و تعدد نقاط دسترسی مردم  از جمله امتیازات پست در ارائه خدمات نیابتی به مردم و کاهش هزینه های آنان است.
    مدیر کل اداره پست خوزستان همچنین از کاهش تردد های شهری و بین شهری ، آلودگی های  زیست محیطی و افزایش سلامت اداری و بهره وری در سازمان ها به عنوان مهم ترین مزایای ارائه نیابتی خدمات توسط پست نام برد .
    لازم به ذکر است، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک قوامین و اداره پست استان خوزستان علاوه بر تسریع در ارائه خدمات و اطمینان در تحویل مراسلات  موجب کاهش هزینه ها می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی