عصر بازار

حمایت از تولیدات داخلی موجب توسعه اقتصاد مقاومتی می شود

عصر اعتبار- مدیر عامل شرکت آب و فا ضلاب لرستان گفت: حمایت از تولیدات داخلی موجب توسعه اقتصاد مقاومتی می شود.

حمایت از تولیدات داخلی موجب توسعه اقتصاد مقاومتی می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا، حمید رضا کرموند روز پنجشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه شرکت آب و فا ضلاب با استاندارد لرستان در خرم آباد افزود: حمایت از تولید کنندگان داخلی، علاوه بر توسعه اقتصاد مقاومتی می تواند در رشد و توسعه تجارت داخلی و خارجی نیز موثر باشد.
    وی تصریح کرد: تولید کنندگان قطعات و ابزار نیز می بایست با بهره گیری از استانداردهای بین المللی و با استفاده از دانش نوین جهانی در راستای تولید و عرضه محصولات خود اقدام کنند.
    وی اضافه کرد: تولید قطعات با کیفیت توسط تولید کنندگان داخلی می تواند در رشد و توسعه اقتصاد کشور نیز موثر باشد.
    وی با اشاره به حساسیت موجود در مسئله آب اظهار داشت: بهره گیری از ابزار و وسایل استاندارد و با کیفیت در خصوص آبرسانی بسیار مهم بوده و می بایست برای انجام پروژه های آبرسانی از ابزار و قطعات با کیفیت استفاده کرد.
    کرموند افزود: وجود استانداردهای اجباری در ساخت ابزار و تجهیزات حوزه آب می تواند علاوه بر تضمین کیفیت برای مصرف کننده، برای حضور شرکت های سازنده در عرصه رقابت بین الملل نیز موثر باشد.
    مدیر عامل شرکت آب وفا ضلاب لرستان اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه این شرکت و اداره کل استاندارد لرستان، از این پس ابزار و تجهیزات مورد استفاده این شرکت از نظر استاندارد و کیفیت بررسی می شود تا با اطمینان خاطر بیشتری در راستای آبرسانی به مناطق مختلف استان اقدام شود.
    در ادامه این نشست مدیر کل استاندارد لرستان نیز گفت: در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بر موضوع استاندارد سازی و اهمیت کیفیت تاکید شده است.
    مرضیه قنبریان افزود: با رعایت استانداردهای موجود، علاوه بر اطمینان خاطر برای مصرف کنندگان، تولید کنندگان نیز می توانند با اطمینان خاطر بیشتری برای حضور در بازارهای رقابتی حضور یابند.
    وی تصریح کرد: اداره استاندارد لرستان نیز برای برگزاری دوره های آموزشی در راستای تجهیزات و امکانات مرتبط با موضوع آب در استان آمادگی کامل دارد.
    بر اساس تفاهم نامه شرکت آب و فاضلاب استان لرستان و اداره کل استاندارد لرستان، از این پس تجیهزات و ابزار آلات مورد نیاز شرکت آبفا لرستان می بایست از لحاظ کیفی دارای استانداردهای لازم باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی