عصر بازار

نهایی شدن قانون جدید جامع مالیاتی در جلسه آتی اتاق بازرگانی

عصر اعتبار- نایب رییس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران از حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی در جلسات آتی این کمیسیون برای بررسی قانون جدید جامع مالیاتی کشور خبر داد.

نهایی شدن قانون جدید جامع مالیاتی در جلسه آتی اتاق بازرگانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایسنا، احمد کیمیایی اسدی گفت: در جلسات اخیر کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی بیشتر درباره قانون جامع مالیات کشور بحث و تبادل نظر شده است و نقاط ضعف و قوتی که نسبت به قانون قبلی دارد را مورد بررسی قرارداده‌ایم که نتیجه نهایی آن در جلسات آینده مشخص می‌شود.

    وی با بیان اینکه امور کارشناسی مربوط به قانون جامع مالیاتی در کمیسیون تسهیل کسب و کار در حال انجام است، ادامه داد: در جلسه آتی کمیسیون از مسئولان سازمان امور مالیاتی که به تازگی رییس آن تغییر کرده است دعوت خواهیم کرد تا در خصوص قانون جدید مالیاتی توضیحاتی را ارائه کنند، چرا که بخش‌هایی از این قانون باعث نگرانی و دغدغه‌هایی میان فعالان اقتصادی شده است.

    کیمیایی اسدی اضافه کرد:‌ قانون جدید مالیاتی بند‌هایی دارد که محدودیت‌های بیشتری برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده و محرومیت‌های اجتماعی جدی و شدیدی را برای کسانی که از نظر سازمان امور مالیاتی متخلف هستند در نظر گرفته است. ما به عنوان کمیسیون تسهیل کسب و کار احساس می‌کنیم با وجود رکودی که بر بازار حاکم است فشار آوردن سازمان امور مالیاتی به فعالان اقتصادی، مشکلات مضاعفی را به وجود می‌آورد. در شرایط فعلی باید به فعالان اقتصادی و بخش خصوصی تنفسی داده شود تا از این بحران عبور کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی