عصر بازار

معرفی فرصت های همکاری اقتصادی با ایران در دوران پسا برجام

عصر اعتبار- اجلاس بین المللی "جهان و فرصت های همکاری با ایران" با رویکرد همکاری های اقتصادی، مالی و بانکی، بازرگانی و صنعتی بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

معرفی فرصت های همکاری اقتصادی با ایران در دوران پسا برجام
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از تسنیم، اجلاس بین المللی جهان و فرصت‌های همکاری با ایران(IOB) با رویکرد همکاری‌های اقتصادی، مالی و بانکی، بازرگانی، صنعتی، گردشگری، عمرانی و معدنی با حضور سفرا، رایزنان بازرگانی و نمایندگان اقتصادی کشورهای جهان در ایران برگزار می شود.

    در اطلاعیه برگزاری این اجلاس آمده است: در شرایطی است که تنها ساعاتی پس از آنکه ایران توانست با غرب بر سر برنامه هسته‌ای به توافق برسد، نخستین گام‌ها برای بازگشتن در مسیر جهانی شدن برداشته شد و بسیاری از کمپانی های بین المللی برای تبادلات تجاری با ایران ابراز تمایل کردند، هم اکنون فرصت ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور است، اما تحقق این امر در گرو سیاست‌های داخلی اقتصادی کشور و نوع نگاه مدیریتی به بخش خصوصی است.

    در حالی که همکاری با کشورهای اروپایی که اقتصادهای بزرگ دنیا را یدک می کشند، می‌تواند باعث استفاده از فناوری‌های پیشرفته و برتر آنها به ایران شود، فرصت کنونی فرصتی تاریخی برای تولیدکنندگان ایرانی است تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود که در سایه تعامل اقتصاد نیا به دست خواهد آمد، به بهبود کیفیت تولید، خرید مواد اولیه، نوسازی و بهسازی خطوط تولید بپردازند.

    فرصت جدید، فرصتی بی نظیر برای تولیدکنندگان ایرانی است که نباید به راحتی از آن چشم پوشید چراکه این فرصت به راحتی به دست نیامده و باید حداکثر استفاده را از آن صورت داد.

    اجلاس بین المللی جهان و فرصت‌های همکاری با ایران 8 و 9 بهمن ماه قرار است در تهران برگزار شود که فرصت مناسبی برای شناساندن فرصت‌های تجاری و صنعتی ایران برای سرمایه گذاران خارجی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو