عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال۲۰۱۶ میلادی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی پیام تبریکی صادر کرد.

پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال۲۰۱۶ میلادی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»  به نقل از بانک شهر، متن کامل پیام به شرح زیر است:

    در شرایطی به استقبال میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال2016 میلادی می‌رویم که زندگی مسالمت‌آمیز اقوام و پیروان ادیان مختلف به عنوان آمیزه‌ای باشکوه از آموزه‌های اخلاقی، اعتقادی و انسانی مردم فهیم ایران‌زمین، به شکل زیبایی جریان دارد.
    امروز، عظیم‌ترین "سرمایه اجتماعی" ملت بزرگ ایران که از هر اندوخته‌ای پایدارتر است، سرمایه "همدلی" است. خوشبختانه ایرانیان در سایه درکی درست از این مهم، همدلانه و پا به پای هم در جهت حفظ کیان کشور خویش می‌کوشند. در شرایطی که آتش دشمنی و عداوت از شرق تا غرب جهان را فرا گرفته و شعله‌های این شرر، از شاخ آفریقا تا قلب اروپا را نشانه رفته، در کشور ما مهرِ دوستی و محبت در میان اقوام و پیروان ادیان مختلف موج می‌زند.
    واقعیت این است که مسیحیان در میان اقلیت‌های مذهبی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و نگاه مردم ایران زمین به پیروان دین مسیح، بسیار مثبت است و مهر و عطوفت این عزیزان از دیرباز در دل ایرانیان وجود داشته و دارد. البته این پیوند عمیق، صمیمی و ناگسستنی از یک سو، ریشه در عقبه تاریخی و علقه فرهنگی و از سوی دیگر، ریشه در ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری هموطنان مسیحی دارد که در هر شهر و دیار و در هر کوچه و محله از با اخلاق‌ترین و خوشنام‌ترین افراد محل زندگی خود محسوب می‌شوند و از منظر اقتصادی نیز این عزیزان به عنوان افرادی پاک‌دست و خوش حساب، عموماً ‌مورد وثوق اهالی و کسبه محله خود هستند.
    بانک شهر از این که نه صرفاً به عنوان یک بنگاه موفق اقتصادی، بلکه به منزله یک مأمن مطئمن، مورد اعتماد همه شهروندان ایرانی اعم از مسلمان، مسیحی، زرتشتی و یهودی است،‌ به خود می‌بالند و اعتقاد داریم این بانک، فارغ از هر دین و آیینی، بانک تمام شهروندان ایران است و به تمامی ایرانیان تعلق دارد.
    در چنین ایام مبارکی که مزین به نام بشارت‌دهنده آرامش، صلح و مهربانی و در تلاقی مبارکی با میلاد باسعادت پیامبر رحمت، حضرت محمد(ص) نیز می‌باشد، ضمن شادباش سالگشت میلاد حضرت عیسی بن مریم‌(ع) و شروع سال نو میلادی، از خداوند یکتا می‌خواهم نعمت عظیم زندگی آرام، آسودهنار هم را از ملت بزرگ ایران،‌ دریغ نفرماید.

    فیض روح‌القدس ار باز مدد فرماید              دیگران هم بکنند آنچه «مسیحا» می‌کرد

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو