عصر بازار

جلسه بانک توسعه تعاون و اتحادیه های شرکتهای تعاونی مصرف ،کارگری و محلی برگزار شد

عصر اعتبار- به منظور تبادل نظرو بررسی مسائل و مشکلات تعاونیها درجهت گسترش همکاریهای فی مابین نشست مشترکی با حضور بانک توسعه تعاون و مدیران عامل اتحادیه های شرکتهای تعاونی مصرف ، کارگری ومحلی برگزار گردید .

جلسه بانک توسعه تعاون و اتحادیه های شرکتهای تعاونی مصرف ،کارگری و محلی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدعلی سهمانی رئیس هیات مدیره ومدیرعامل بانک توسعه تعاون در این جلسه  با بیان اینکه تعاونیهای  مصرف  به عنوان  نماد تعاونی  در افکارعمومی و مسئولین مطرح می باشد  خاطرنشان کرد  :  امروزه کمیته های مصرف و اتحادیه های مصرفی به عنوان  مهمترین زمینه فعالیت تعاونیها دردنیا مطرح می باشندضمن آنکه در ایران نیز تعاونیهای مصرف  تجربه خوبی  به شمار می آیند 
    سهمانی با اشاره به اینکه  پیگیری  موضوعات و اهم خواسته های  تعاونیها درحوزه های مالی ، اعتباری وارزی از جمله اهداف برگزاری این گونه جلسات می باشد  افزود : بانک توسعه تعاون  با توجه به تفاوت  ماهیت کار تعاونیها ، با طیف وسیعی ازمشتریان درارتباط می باشد که براین اساس جلسات  تخصصی زیادی با تک تک صنوف برای رفع نیازهای آنها با  توجه به شرایط بازار و مشتریان  آنها برگزارنموده است  .
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه این بانک در حال گذار می باشد و علی رغم جوان بودن  تاکنون توانسته است سبد کاملی از خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد خاطرنشان کرد: درحال حاضر 75 درصد منابع بانک به تعاونیها و اعضاء آنها اختصاص پیدا کرده است .
    سهمانی همراهی وهمسویی ارکان بخش تعاون به عنوان یک زنجیره منسجم را درجهت ارتقاء این بخش بسیار موثرخواند وافزود :  بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی این بخش آمادگی لازم برای پوشش نیازهای تعاونیها را دارد و  دراین راستا  حمایت و همکاری تعاونیها با بانک خودشان سبب حرکتهای مفید و روبه جلویی در آینده خواهد شد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو