عصر بازار

افزایش ۲۰ درصدی ارزش روبل روسیه در سال جاری میلادی

عصر اعتبار- یک اقتصاددان آلمان پیش‌بینی کرد سال جدید میلادی برای روبل، بسیار فوق‌العاده خواهد بود و ارزش این پول تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

افزایش ۲۰ درصدی ارزش روبل روسیه در سال جاری میلادی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از «اسپوتنیک نیوز»، «دایولت»، یک اقتصاددان مطرح آلمانی پیش‌بینی کرد که ارزش روبل در سال جدید میلادی امکان افزایش  20 درصدی را دارد.

    کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که سال 2016، برای پول روبل روسیه، بسیار شرایط فوق‌العاده‌‌ای خواهد بود و با افزایش ارزش قابل توجهی مواجه خواهد شد.

    این کارشناسان دلیل افزایش ارزش روبل را وسعت بیش‌تر و ذخایر غنی در این کشور می‌دانند که امکان واردات گسترده با روبل را فراهم می‌کند.

    همچنین پیش‌‌بینی کرده‌اند،‌بحران نفت، فشار بیش‌تری را در حال کلی روی اقتصاد روسیه می‌گذارد که امکان بهبود آن در سال 2016 بسیار بالاست.

    تحلیل‌گران اقتصادی ارزیابی‌های مختلفی راجع به رشد ارزش روبل دارند، اما همه آنها متفق‌القول هستند که ارزش روبل روسیه افزایش خواهد یافت.

    براساس گزارش «استین جاکوپسن» تحلیل‌گر مالی و اقتصاددان ارشد در ساکسو بانک، ارزش پول روسیه ممکن است تا پایان سال 2016، تا 20 درصد رشد کند.

    جاکوپسن می‌گوید: ظرفیت زیادی برای افزایش ارزش پول روسیه وجود دارد که از آن جمله افزایش تقاضا برای مواد خام در این کشور و ناامیدی جامعه جهانی از سیاست فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی