عصر بازار

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران:

با توجه به عملکرد مناسب، این بانک آینده خوبی درپیش دارد

عصر اعتبار- خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه ارزیابی رؤسای شعب شهرستان‌های تابعه استان تهران گفت: با توجه به عملکرد خوب امسال، این بانک آینده روشن و خوبی درپیش دارد.

با توجه به عملکرد مناسب، این بانک آینده خوبی درپیش دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در ادامه تصریح کرد: رسالت اصلی ما، انجام عملیات خرده‌بانکداری و کمک به ارتقاء سطح زندگی اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه به ویژه روستاها و مناطق غیربرخوردار است که خوشبختانه در این مسیر عملکرد بسیار موفقی داشته‌ایم.
    فرحی با اشاره به سودآوری بانک و رعایت استانداردهای لازم برتلاش مضاعف برای رفع کمبودهای موجود و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهبود وضعیت امور تأکید کرد و افزود: این بانک دارای ظرفیت‌های زیادی است و بایستی با تکیه بر تجارب و تخصص مجموعه کارکنان و توسعه فعالیت‌ها بتوانیم با حمایت از طرح‌ها و ایده‌های کارآفرینان به اشتغال‌زائی در کشور کمک نمائیم.
    وی تصریح کرد: کاهش مطالبات و تجهیزمنابع از رویکردهای اصلی است و قطعاً با رعایت شرایط مشتریان بدهکار، همکاری لازم با آنان را مدنظر قرار داده‌ایم.
    مدیرعامل پست بانک ایران بر ارائه آموزش‌های مستمر کارکنان و کارگزاران، کنترل و نظارت مستمر دفاتر، رعایت انضباط مالی، استفاده از مازاد نقدینگی، ساماندهی دفاتر، شناسائی بازار هدف، تکریم مشتری و استفاده مناسب از ظرفیت‌های دستگاه‌های الکترونیکی بانک تأکید کرد.
    فرحی درپایان عنوان کرد: شهرستان‌های تابعه استان تهران دارای ظرفیت‌های مناسبی برای جذب منابع از جمله؛ شهرک‌های صنعتی و تجاری، قطب‌های کشاورزی و دامداری است که بایستی مسئولان مدیریت شعب منطقه سه به خوبی از آن استفاده کنند.
    همچنین در این جلسه مدیران امور شعب و توسعه بازار و اعتبارات و سرمایه‌گذاری و رؤسای ادارات زیرمجموعه این امور به همراه مدیرشعب منطقه سه تهران و رؤسای شعب مذکور، گزارشی از عملکرد و برنامه‌های مربوطه ارائه کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی