عصر بازار

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی:

مسئولین بانک صادرات با اقدام شایسته اعتماد را به مشتریان موسسه میزان هدیه کردند

عصر اعتبار- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: یکی از معضلات جامعه ما در حوزه پولی و بانکی گسترش موسسات مالی غیر مجاز است که فعالیت این گونه موسسات سیستم بانکی و جامعه را با چالش مواجه ساخته اند و در صورتیکه ساز و کار مناسبی برای برخورد با این گونه موسسات در پیش گرفته نشود در آینده دچار مشکلات بیشتری نیز خواهیم شد.

مسئولین بانک صادرات با اقدام شایسته اعتماد را به مشتریان موسسه میزان هدیه کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط موسسه منحله میزان افزود: مشکلات و چالش های ایجاد  شده توسط این موسسه در شرف تبدیل به بحران بود که با حضور مسئولانه¬ی بانک صادرات ایران و پیگیریهائی که از طرف مسئولان ذیربط و نمایندگان مجلس صورت گرفت ختم به خیر شد و اکنون شاهد عملکرد مطلوب و موثر این بانک بزرگ در خصوص حل و فصل مسایل باقی مانده  هستیم.
    وی تصریح کرد: بانک صادرات به لحاظ شاکله قوی و توان مالی خوبی که دارد به راحتی می تواند اعتماد سپرده گذاران موسسه میزان را جلب کند و مشکلات سپرده گذاران این موسسه را مرتفع سازد.
    نماینده مردم تربت حیدریه عنوان کرد: با انجام جلسات و بررسی های متعدد مجموع امکانات و کلیه املاک که در اختیار موسسه میزان است و مطالبات سپرده گذاران آن به بانک صادرات تنفیذ خواهد شد که با توجه به گستردگی و پیچیدگی فرایند ارزیابی و کارشناسی املاک انتظار می رود تا سپرده گذاران نیز همکاری و تعامل مناسبی با بانک داشته باشند.
    وی افزود: مردم به بانک صادرات اعتماد بیشتری دارند و به خاطر همین این واگذاری به موفق ترین بانک کشور منتقل شد تا مشکلات سپرده گذاران مرتفع شود.
    خسروی سهل آبادی در توصیه ای از بانک صادرات خواستار شد: در این مدت زمان که بانک متولی اجرای امور موسسه میزان شده است بانک عملکرد مطلوبی داشته و شاهدیم که افرادی که دارای سپرده تا سقف ٢۰۰ میلیون ریال هستند تعیین تکلیف شده و به تدریج و با ارزیابی و انتقال دیگر دارایی ها تکلیف سایر سپرده ها نیز روشن خواهد شد.
    این نماینده مجلس گفت: از مدیران بانک صادرات صمیمانه تشکر می کنم که چنین اقدام شایسته ای را انجام دادند وباعث مرتفع شدن مشکلات اقتصادی سپرده گذاران این موسسه شدند.
    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: بانک صادرات همانند سوابق خوب گذشته و با اجرا و عمل کردن به وعده ها نه تنها باعث برگرداندن اعتماد خواهد شد بلکه سپرده گذاران سپرده های خود رادر بانک صادرات حفظ خواهند کرد. ​

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی