عصر بازار

سه شنبه

آخرین مهلت ارائه اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده

عصر اعتبار- رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۵ دی آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پائیز است.

آخرین مهلت ارائه اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسین بنی صفار در مصاحبه  با خبرگزاری صدا و سیما،گفت: مودیانی که مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده هستند می توانند با مراجعه به سایت www.evat.ir اظهارنامه خود را به صورت الکترونیکی ارائه و مالیات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

    وی گفت: مالیات بر ارزش افزوده در فواصل سه ماهه و فصلی از مودیان گرفته می شود و آنها 15 روز بعد از پایان فصل مهلت دارند اظهارنامه های خود را ارائه دهند.

    بنی صفار به مودیان توصیه کرد ارائه اظهارنامه های خود را به ساعات و روز آخر موکول نکنند زیرا ممکن است به علت تراکم در خطوط ارتباطی با مشکل مواجه شوند.

    وی گفت : اگر اظهارنامه مالیاتی در این تاریخ ثبت نشود نمی توانند از تسهیلات قانونی استفاده کنند و مشمول جرایم نیز خواهند شد.

    بنی صفار افزود: اگر مودی در ثبت الکترونیک اظهارنامه خود به مشکل برخورد کرد ، همکاران ما در بخشهای مالیات بر ارزش افزوده ادارات مالیاتی شهر و استان تهران تا ساعت 18 پاسخگوی این افراد هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی