عصر بازار

برگزاری جلسه مشترک بانک توسعه تعاون و تعاونی اعتبار ایران‌خودرو

عصر اعتبار- نخستین جلسه همفکری وهم اندیشی بانک توسعه تعاون به‌منظور بررسی ظرفیت‌های بانک در جهت حمایت از تعاونی اعتبار ایران‌خودرو با حضور مدیران عامل و مدیران ستادی دو مجموعه برگزار شد .

برگزاری جلسه مشترک بانک توسعه تعاون و تعاونی اعتبار ایران‌خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، برقراری تعامل بیشتر باهدف شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی این بخش و همچنین تلاش در جهت تدوین راه‌کارهای مناسب به‌منظور حمایت و پشتیبانی از نیازها و مطالبات تشکل‌های تعاونی اعتباری ایران‌خودرو از مهم‌ترین محورهای این نشست مشترک به شمار می‌آید.
    دکتر سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون  در این جلسه ضمن  اشاره به سیاست‌های  اعتباری  بانک  خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان  یک بانک تخصصی آمادگی لازم برای پاسخ  به نیازهای تعاونی‌ها را دارد  و در این راستا  جهت تقویت تعاونی اعتباری ایران‌خودرو و گسترش همکاری‌های دوسویه با این بخش سیاست‌های حمایتی  و عملکرد خاصی را تدوین نموده است .
    در ادامه این نشست دهقان رئیس اتحادیه تعاونی اعتبار ایران‌خودرو ضمن بیان گزارش عملکرد فعالیت های تعاونی خاطرنشان کرد:  این تعاونی از سال 82 آغاز به کار نموده و در حال حاضر  دارای 50 هزار عضو می‌باشد، همچنین این مجموعه  در سال 84 از  سوی وزارت تعاون  به‌عنوان تعاونی برتر ملی برگزیده  شده است .
    وی افزود: تعاونی اعتبار  از دو مزیت معافیت مالیاتی عملیات تعاونی با اعضاء و عدم اعمال الزامات بانک مرکزی مبنی بر سپرده گزاری قانونی برخوردار است.
    دهقان همکاری متقابل با بانک توسعه تعاون را ‌ موجب رشد و گسترش فعالیت‌های  تعاونی و ارتقاء فرهنگ تعاون در بین اعضاء  این مجموعه دانست و افزود:  با توجه به نیازهای  تعاونی اعتبار ، سرعت در ارائه خدمات در تمامی حوزه‌ها می‌تواند به گسترش تعامل بین دو مجموعه منجر شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی