عصر بازار

همتی اعلام کرد:

توسعه قرض‌الحسنه در دستور کار بانک ملی

عصر اعتبار- مراسم اهدای جوایز سی و ششمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران با حضور مسئولان ارشد این بانک و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از برندگان و مشتریان این بانک در باشگاه آجودانیه برگزار شد.

توسعه قرض‌الحسنه در دستور کار بانک ملی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم با تقدیر از حسن نیت سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ابراز امیدواری کرد، برگزاری این مراسم نماد تقدیر از کار نمونه خیرین و سپرده‌گذاران باشد که با واسطه‌گری بانک ملی ایران انجام می‌گیرد.
    دکتر عبدالناصر همتی با عنوان اینکه آنچه در قرض‌الحسنه صورت می‌گیرد قابل توصیف نیست، ابراز داشت: مانده حساب‌های پس‌انداز بانک ملی ایران تا پایان آذر ماه امسال، 72 هزار میلیارد ریال می‌باشد و این بانک به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه قرض‌الحسنه کشور ظرف 30 ماه گذشته، 4 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در سرفصل‌های مختلف پرداخت کرده است.
    وی گفت : امسال بانک ملی ایران تا پایان آذر ماه، مبلغ 1300 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت نموده است و این افتخار بزرگی برای بانک ملی ایران محسوب می‌شود.
    همتی با عنوان اینکه منابع قرض‌الحسنه بانک ملی ایران همچنین در جهت خوداشتغالی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌گیرد، افزود: بانک ملی ایران ظرف 4 سال اخیر، 135 هزار فعالیت در حوزه خوداشتغالی مورد حمایت قرار داده است که زمینه ساز اشتغالی عظیم برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شده است.
    وی توسعه قرض‌الحسنه را برنامه جدی بانک ملی ایران در سال آینده عنوان کرد و ادامه داد: در کنار فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران، بانک کارگشایی نیز به عنوان یکی از واحدهای این بانک در زمینه تسهیلات قرض‌الحسنه فعالیت‌های گسترده‌ای را دارد.
    همتی در پایان مبلغ جوایز سی و ششمین مرحله قرعه‌کشی حساب های پس‌انداز بانک ملی ایران را 87 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این حداقل کار ممکن برای تقدیر از حسن نیت و کار خیر سپرده‌گذاران عزیز می‌باشد.
    در این مراسم همچنین رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تقدیر از مسئولان بانک ملی ایران جهت برگزاری این مراسم ابراز داشت: سپرده‌گذاری در امر قرض‌الحسنه یکی از بهترین برکات الهی است چون یکی از مصارف منابع قرض‌الحسنه، توانمندسازی و خوداتکایی افراد نیازمند و آبرومند است.
    مهندس پرویز فتاح گفت: سپرده‌‌گذاری در امر قرض‌الحسنه زمینه‌ساز پرداخت انواع تسهیلات اشتغال‌زا و مولد است و قطعا اجر معنوی این اقدام چندین برابر به خود سپرده‌گذار و بانک بر‌می‌گردد.
    وی افزود: بانک ملی ایران همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته است به طوری‌ که افراد با تسهیلات 5 یا 10 میلیون تومانی ضمن خوداشتغالی و کسب درآمد، زمینه‌ساز اشتغال‌زایی برای چند نفر دیگر نیز شده‌اند.
    گفتنی است مراسم جشن اهدای جوایز سی‌ و ششمین مرحله حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران در فضایی شاد با حضور هنرمندان کشور از جمله استاد جمشید مشایخی برگزار شد که جذابیت دو چندانی به مراسم بخشیده بود. استاد مشایخی در این مراسم گفت: نام بانک ملی ایران همیشه در ذهنم بوده و همواره در قلبم باقی خواهد ماند.
    اجرای موسیقی محلی و پاپ و تقدیر از تعدادی از برندگان قرعه‌کشی و گفت‌وگو با آن‌ها از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
    لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از توانمندی‌های مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) که با تسهیلات بانک ملی ایران به مرحله خوداشتغالی رسیده‌ بودند، به نمایش درآمد که این نمایشگاه مورد بازدید مسئولان حاضر در مراسم قرار گرفت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی