عصر بازار

کارآفرینان برای تامین اعتبارات، نیازمند حمایت هستند

چطور وام ۱۰۰میلیون تومانی با کارمزد ۴درصد بگیریم؟

عصر اعتبار- امروزه با رشد جمعیت در کشور، به خصوص شهرهای بزرگ، مشاغل زیادی ایجاد شده است. با توجه به این مسئله، ایجاد شغل مستلزم افزایش تولید و حمایت از کارآفرینان می باشد تا بتواند علاوه بر فعالیت اقتصادی، برای چندین نفر شغل ایجاد کند.

چطور وام ۱۰۰میلیون تومانی با کارمزد ۴درصد بگیریم؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فردا؛ امروزه با رشد جمعیت در کشور، به خصوص شهرهای بزرگ، مشاغل زیادی ایجاد شده است. با توجه به این مسئله، ایجاد شغل مستلزم افزایش تولید و حمایت از کارآفرینان می باشد تا بتواند علاوه بر فعالیت اقتصادی، برای چندین نفر شغل ایجاد کند.

    مشکلات کارآفرینان چیست؟

    متاسفانه مشکلات و موانع زیادی بر سر راه کارآفرینان ایجاد می شود تا جایی که برخی از آنان به ناچار کار خود را تعطیل می کنند. یکی از مشکلات کارآفرینی را می توان قوانین کار دانست، مشکلاتی که در میان مثلث، کارگر، کارفرما و قوانین کار وجود داشته و فضایی را فراهم آورده که هیچ یک از آن‏ها از وضعیت فعلی رضایت ندارند. کارگران همواره از سطح حقوق و دستمزدها و مزایای کار ناراضی هستند، از طرف دیگر کارفرما نیز همواره از قوانین دست و پا گیر معترض است و سیاست‏ گذاران نیز به فراخور این وضعیت با شرایط پیچیده‏ ای مواجه‏ اند. اما مانع دیگری که برای روند کاری فعالان اقتصادی وجود دارد، تأمین اعتبارات موردنیاز است. در حال حاضر بانک‏ ها، با وجود رشد قارچ‏ گونه‏، پاسخ‏ گوی نیاز اعتباری بخش تولید کشور نیستند. بازار غیرمتشکل پولی و بخش غیررسمی تأمین وجوه با نرخ ‏های بسیار بالا مؤید همین موضوع است.

    با اخذ نمایندگی برندهای ملی؛ 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه بگیرید

    به تازگی اما صندوق کارآفرینی امید یا همان مهر امام رضا (ع) سابق نیز خبر از ارائه تسهیلات 100 میلیون تومانی داده به همین منظور سایت صندوق کارآفرینی امید نوشته است:

        صندوق مهر امام رضا(ع) در جهت ایجاد بستر اشتغال پایدار برای کسب وکارهای خرد و کوچک و پیوند انها با کسب وکارهای بزرگ از طریق توسعه شبکه نمایندگی برندها ، متناسب باشرایط ، نوع ومحصول تولیدی، به متقاضیان راه اندازی نمایندگی فروش وخدمات پس از فروش و حمل و نقل و تکمیل زنجیره تولید بازار محور برندها تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می نماید.

        تسهیلات پرداختی با کارمزد 4 درصد و دوره بازپرداخت 36 الی 60 ماهه متناسب با تسهیلات مورد نظر خواهد بود.

        متقاضیان راه اندازی نمایندگی فروش، توزیع و شبکه حمل و نقل وخدمات پیش از فروی پس از احراز شرایط اعلام شده از سوی صاحبان برند و معرفی توسط آنها وهمچنین احراز شرایط صندوق از تسهیلات بهره مند خواهند شد.

        تسهیلات صندوق اختصاصا به متقاضیان راه اندازی نمایندگی (شبکه توزیع و شبکه حمل و نقل فروش و خدمات پس از فروش) پرداخت می شود و دریافت کنندگان تسهیلات ملزم به دایر بودن نمایندگی اختصاصی برند مربوطه تا پایان بازپرداخت تسهیلات می باشند.

        نمایندگی های فروش وخدمات پس از فروش ، توزیع و شبکه حمل و نقل مجاز به همکاری یا فروش و توزیع محصولات سایر برندها و شرکت های خارجی نمی باشند.

        درصورتی که متقاضی ایجاد نمایندگی دارای مکان تولید(بخشی از فرایندتولید) یا فروش محصولات باشد تسهیلات به صورت سرمایه در گردش ( با دوره بازپرداخت 36 الی 60 ماهه) اختصاصی و به حساب صاحب برند واریز خواهد شد و درمقابل باید معادل آن کالای تولیدی صاحب برند به نمایندگی تحویل گردد.

        در صورتی که متقاضی ایجاد نمایندگی فاقد مکان (بخشی از فرایتد تولید) برای فروش و...باشد بخشی از تسهیلات بابت تامین مکان ( با ارائه اجاره نامه رسمی و دارای کد رهگیری) به متقاضی پرداخت و مابقی آن جهت تحویل کالای تولیدی صاحب برند یا تامین وسیله نقلیه به متقاضی به حساب صاحب برند واریز می شود.

        پرداخت تسهیلات به متقاضیان نمایندگی برندها متناسب با اعتبارات پیش بینی شده صندوق می باشد.

        یک نسخه از قرارداد فی مابین متقاضی ایجاد نمایندگی و صاحب برند تا زمان تسویه کامل تسهیلات دریافتی نزد مدیریت صندوق استان خواهد ماند.

        کلیه مراحل پرداخت تسهیلات و تحویل کالا به نمایندگی ( در مقابل تسهیلات واریزی به حساب برند) تحت نظارت و تایید کارشناسان صندوق انجام می گردد.

        نظارت بر تسهیلات پرداختی جهت اطمینان از ایجاد اشتغال پایدار توسط صاحبان برند و با همکاری صندوق انجام خواهد گرفت.

        در صورت عدم انجام تعهدات فی مابین صندوق و وام گیرنده مطابق ضوابط و مقررات صندوق برخورد خواهد شد.

        تولیدات محصولات داخلی دارای نشان تجاری(برندها) که عرضه محصول یا خدمات توزیع وحمل ونقل انها بصورت اختصاصی وانحصاری در محلی خاص امکان پذیراست می توانند امادگی خود را برای توسعه شبکه فروش از طریق نمایندگی ها ثبت نمایند. لذا برندهایی که امکان عرضه وخدمات توزیع انها از طریق شبکه های فروش دیگری صورت می پذیرد مشمول این طرح نمی باشند.


    در واقع متقاضی دریافت نمایندگی می تواند پس از دریافت مجوز نمایندگی از برند با مراجعه به یکی از شعب صندوق از این نوع تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال بهره مند شود. این تسهیلات بصورت قرض الحسنه بوده و کارمزد آن 4 درصد و بازپرداخت آن حداکثر 5 سال می باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو