عصر بازار

بیمه پاسارگاد و پرداخت خسارت بیش از ۴ میلیارد ریالی به مصدومان حادثه رانندگی

عصر اعتبار- «ای کاش فرزندانم که روی صندلی عقب اتومبیل نشته بودند کمربند ایمنی خود را می بستند تا دخترم در اثر حادثه به بیرون اتومبیل پرت نمی شد...»

بیمه پاسارگاد و پرداخت خسارت بیش از ۴ میلیارد ریالی به مصدومان حادثه رانندگی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این ها اظهار تأسف پدری است که خود مقصر حادثه بوده و در اثر بی احتیاطی با دستان خودش حادثه ای آفرید که در نتیجه آن دختر جوان خانواده اکنون در زندگی نباتی به بسر می برد و پدر ماند و آرزوهای بر باد رفته خانواده...

    29 شهریور ماه 1367 برای آن ها روز فراموش نشدنی بود، روزی که هدیه زندگی مشترک مرد جوان، فرزند دختری است که خانواده را غرق در شادی کرده است. مرد کارمند شرکت نفت بود و با تولد فرزندش زندگی رنگ و بوی تازه ای به خانواده آن ها بخشید. دخترک بزرگ و بزرگ تر می شد مدرسه ، دانشگاه ، ادامه تحصیل و اخذ مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار و در اوج جوانی و غرور با رتبه عالی از دانشگاه فازغ التحصیل شد.

    افسوس که بازی روزگار برای مرد حادثه ای تلخ را رقم زد و تمام آرزوهای پدر برای فرزند بر باد رفت. دختر در حادثه رانندگی که پدرش مسبب آن بود از ناحیه سر به شدت آسیب دید و تلاش های گروه پزشکی نتیجه بخش نبود و وی اکنون در زندگی نباتی به سر می برد. آرزوهای بر باد رفته خانواده ماند و افسوس پدر که ای کاش در خروج از بزرگراه بیشتر احتیاط می کرد و دختر نازنین و پسر عزیزم که در صندلی عقب خودرو نشسته بودند کمربند ایمنی خود را می بستند. پسر خانواده اما کمتر حادثه دیده بود اما زندگی آن ها دیگر مانند گذشته گرم و صمیمی نبود.

    خبر این حادثه چنین درج شد:

    شرکت بیمه پاسارگاد مبلغ 4 میلیارد و 864 میلیون و 275 هزار ریال به مصدومین حادثه رانندگی در کمربندی سپاهان شهر اصفهان مصدوم شده بودند، خسارت دیه پرداخت کرد.

    بر اساس گزارش های دریافتی؛ یک دستگاه پژو پارس که نزد شرکت بیمه پاسارگاد دارای بیمه نامه شخص ثالث و حوادث راننده بود در زمان تردد در کمربندی سپاهان شهر بدون رعایت نکات ایمنی و رعایت حق تقدم مبادرت به گردش به چپ نموده و با اتومبیل پژو برخورد کرد. در این حادثه رانندگی علاوه بر خسارت مالی منجر به مصدومیت 3 نفر (دو فرزند راننده مقصر حادثه و یک نفر راننده اتومبیل پژو ) شده است.

    دختر راننده مقصر که یکی از مصدومین این حادثه است بر اثر شدت جراحات وارده و انتقال به بیمارستان و پس از انجام اعمال جراحی در زندگی نباتی به سر برده و مبتلا به زوال عقل، بی اختیاری کامل ادرار و مدفوع و فلج دست ها و پاها شد.

    در نهایت به دنبال وقوع این تصادم پروندهای در شعبه اصفهان تشکیل و از آن جا که میزان صدمات بدنی و آسیب های وارده به دختر جوان راننده مقصر حادثه بسیار زیاد بود میزان دیه وارده به این مصدوم طبق رأی مقام قضایی 633,32 نفر شتر تعیین شد که پس از انجام بررسی های لازم و با توجه به تعهد شرکت بیمه و ارزش ریالی هر نفر شتر در سال جاری، مبلغ 4 میلیارد و 749 میلیون و 900 هزار ریال دیه تعیین و از محل بیمه نامه شخص ثالث مالک خودرو که مقصر حادثه بود، به قیم دختر جوان، پرداخت شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی