عصر بازار

حمایت بیمه آرمان از کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت و اقتصاد

عصر اعتبار- شرکت بیمه آرمان حامی کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری با رویکرد کسب و کار شد.

حمایت بیمه آرمان از کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت و اقتصاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار با هدف ارائه و معرفی آخرین تجربیات و دستاوردهای پژوهشی و کاربردی در زمینه های مختلف مدیریت و مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری و تبادل اطلاعات بین اساتید دانشگاهی و مدیران سازمان ها و صنایع کشور، ارائه آخرین روش ها و فرآیندهای بهبود و افزایش کارایی سازمان ها و صنایع و معرفی تحقیقات روز ایران و جهان در این حوزه ها برگزار می گردد.

    شرکت بیمه آرمان برای 500 نفر از شرکت کنندگان در کنفرانس که مقاله پژوهشی ارائه میکنند، کارت تخفیف 20 درصدی در چهار رشته بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه بدنه خودرو، بیمه آتش سوزی منازل و بیمه حوادث انفرادی صادر خواهد کرد که از طریق دبیر خانه کنفرانس به آنها تحویل خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی